Vast niet.. maar hoe zou het bij Marcia thuis zijn???quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:33 schreef ThaSandman het volgende:
Zou dat bij Micheline thuis ook zo'n zooitje zijn naast haar bed?
quote:
Ook geen idee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:36 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Vast niet.. maar hoe zou het bij Marcia thuis zijn???
Kweetnie, maar nu ga ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:37 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Wie ligt daar zo te ronken bij Eggie op de kamer???
Nou, alsof een slapende eggie zo spannend is hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:39 schreef ThaSandman het volgende:
Dat moet wel lukken na deze spannende nacht![]()
Goeiemorgequote:Op maandag 28 augustus 2006 08:20 schreef the_hunter het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen maandag ochtend met gratis weekendkater, en ja ze slapen nog al liggen er wel een paar wakker. De eerste echte grote dag voor het BBhuisquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:29 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb de streams nog niet aan, maar ik neem aan dat ze allemaal nog slapen?
Ik heb ook het hele weekend geen tijd gehad. En dan gaat het inderdaad hard ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:46 schreef Zody het volgende:
[..]
Goedemorgen maandag ochtend met gratis weekendkater, en ja ze slapen nog al liggen er wel een paar wakker. De eerste echte grote dag voor het BBhuisik heb er zin an
--- verbazingwekkend eigenlijk hoe hard de topics lopen als je een weekendje niet kijkt![]()
ik denk het ook niet, en tijdens de liveuitzending ben ik hier meestal niet te vinden... topic gaat me wat te hard danquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:54 schreef Sassefras het volgende:
wat denken jullie, krijgen we net zo'n stelling als vorig jaar met rob?
smsen/bellen of egbert weg moet ja of nee?
ik verwacht niet dat hij weg hoeft eigenlijk.
Ik zit tijdens de live uitzending in de sportschool... maar gelukkig doet mijn video recorder het!quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:55 schreef Zody het volgende:
[..]
ik denk het ook niet, en tijdens de liveuitzending ben ik hier meestal niet te vinden... topic gaat me wat te hard dan
Niet in het huis. Op TV werd het vrijdag gezegd. Als lokkertje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:00 schreef bb-millie het volgende:
begrijp ik nou goed dat er van tevoren is omgeroepen dat de telefoon zou gaan? (kan geen sc vinden bij een titel...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |