Te Koop 21 Inch sherm.alleen gebruikt op Fok tijdens BBquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:18 schreef ThaSandman het volgende:
Die F-jes zorgden ervoor dat jouw tekst uit mijn beeld springt.
Met andere woorden, je hebt een ouderwets beeldschermquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:18 schreef ThaSandman het volgende:
Die F-jes zorgden ervoor dat jouw tekst uit mijn beeld springt.
OOO bij deze mij excuses voor de fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff jesquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:21 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb maar een klein labtopje hoor![]()
haha ja hij krabt zich nog even erotisch in zijn nek.. zou hij nu toch gaan slapen??quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:22 schreef Felixje het volgende:
Stream 3: Donker... het lijkt wel of egbert een heroine shot heeft gehad... Vol power Ogen open en op het punt van weer uit bed gaan.
Micheline komt klaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:22 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb bij 3 streams het geluid aan. Hoop alleen niet dat Janine ineens wakker schrikt.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:22 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
OOO bij deze mij excuses voor de fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff jes![]()
Af en toe hoor je Milica weleens praten in aar slaap.quote:
Knap zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:27 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ken mensen die met hun ogen open kunnen slapen.
Ligt eraan wie er naats je ligtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:26 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Slaapt dat makkelijk dan? met je ogen open?
THE TWILIGHT ZONEquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:30 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ogen openDoet me een beetje aan van die zwarte alienoogjes denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |