Ik heb deze geinige anekdote even in het streamverslag erbij vermeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef BB-King het volgende:
Roel moest vorig jaar ongemerkt 15 peuken roken?
Eggbert had deze opdracht in een uurtje kunnen volbrengen zoals we nu zien.
Prima...quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb deze geinige anekdote even in het streamverslag erbij vermeld![]()
Je hebt een paar F-jes teveelquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:11 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Poeh poeh.. eerst het toetje.. waarbij iedere adem wat hij nam klonk als HAM.. en nu die peuk? pff hij kan niet normaal de rook uitblazen.. telkens is het PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Zou kunnen... denk echter dat ie wel mag blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:11 schreef Felixje het volgende:
Ik Krijg het gevoel dat Egbert zijn leven helemaal niet op Orde heeft... en dat ie denkt wenst dat door in het BB huis te zijn dingen voor hem opgelost gaan worden... en dat ie daarom wil blijven en niet kan slapen en zo bang is om eruit te gaan...
Dan moeten ze hem wel ernstig de beelden laten zien van vannacht en wat ie allemaal over marcia zijn dochter... ( en Florix) heeft verteld..quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou kunnen... denk echter dat ie wel mag blijven.
Ja joh..? nou en???????????????????????????????????????????? en nu heb ik een paar vraagtekens te veelquote:
ik tel er 31quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja joh..? nou en???????????????????????????????????????????? en nu heb ik een paar vraagtekens te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |