Ja morgen werk ik ook. van 18 uur tot ver in de volgende morgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:21 schreef Sebasser het volgende:
Werk je mogen ook, dan kom ik misschien wel even langs
En kijk niet verbaast als je opeens een kratje mist of zo
Ja, met je rug naar de deur toe om te Fok!ken zeker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja morgen werk ik ook. van 18 uur tot ver in de volgende morgen
En de deur staat open en ik heb er zicht op
Die dozen zijn lekkerder dan die gevulde braakballenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:24 schreef Mauro het volgende:
p.s. we hebben ook dozen met gevulde koeken hier
De rug van de klapjap staat naar de deur gerichtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, met je rug naar de deur toe om te Fok!ken zeker.
Ik weet hoe je werkplek er uit ziet![]()
Oh, nou.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
De rug van de klapjap staat naar de deur gericht
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:12 schreef Mauro het volgende:
Werken in de nacht is saai...
Zit hier nu al sinds 18.00 uur een beetje in een keet langs de snelweg...
Ja, ik ben zo'n knuppel die nooit heeft geleerd en nu in het oranje gehuld ervoor zorgt dat het werkend gepeupel overdag vanAnaarBeter kan
Ik mag pas om 10 uur straks weg dus moet ik nog wat uurtjes wachten/fokken.
Alleen fok is in de nacht bijzonder saai. (overdag ook)
Samenvatting: Ik verveel me in dit hok!
Tijd genoeg dus om er eens lekker een slinger aan te geven!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:18 schreef Mauro het volgende:
Nog maar 3 kwartier en dan mag ik die keet uit
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef The_Terminator het volgende:
TT fix, even wat duidelijker zo.
Damn, en hoe/waar wil je gaan eten danquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Mauro het volgende:
Shit...
Snel boodschappen doen en weer aan het werk
Net wakker dus![]()
Ha, een stiekeme roker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben net een week of 2 gestopt![]()
Wie is de TS? Sebasser of ik?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef john6 het volgende:
[..]
Ha, een stiekeme roker.
Je peuken liggen op je bureau. Trouwens moet jij dan niet het goede voorbeeld geven met het roken op een werkplek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |