Amenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef oor het volgende:
ik zou jouw baan wel over willen nemen... ook al is het maar voor een jaar of 10... dat moet wel vol te houden zijn... dikke spaarrekening... niet het geld op kunnen maken omdat de winkels dicht zijn als jij wakker bent. goede voorzieningen. mensen onder je hebben. (heb je de tering erin dan laat je dat merken)
Nostromo speedpad mee en WoW-en maar door de nachtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef Qunix het volgende:
Neem anders (als die lap van jouw is) een portable game mee
ik kan deze week alleen nog maar luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je werkt toch snachts?
Ik luister het vaak (binnenkort dan helaas niet)
Ik dacht aan een spel van weinig geheugen, Outrun bv...quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nostromo speedpad mee en WoW-en maar door de nacht
Best kudt jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef oor het volgende:
[..]
ik kan deze week alleen nog maar luisteren... 4 sept begin ik ook op een kantoor dat van half 9 tot 5 werkt
Da's standaart meuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:07 schreef Mauro het volgende:
Pinball FTW ^^
Of patience of hartenjagen
Koop ook de game LocoRoco en je hebt zeker veel plezierquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Om hem dan na 1 week een topic te openen:
[TK] psp, 1 week oud
Ik nog die week en dan is het afgelopen.... IK GA HET MISSEN DANquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:12 schreef oor het volgende:
ik blijf voor het laatst van mijn leven 1 keer tot morgen 3 uur op
Dat is hier 30 minuten vandaan of zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
niet
De keet staat in Haren bij het Mercure hotel op de parkeerplaats..
nee dat bedoel ik niet (deze hele week luister ik nog wel) maar ik ben dan 1 nacht wakker en dan nog 1 nacht tot 3 uur... snap jequote:Op maandag 28 augustus 2006 05:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik nog die week en dan is het afgelopen.... IK GA HET MISSEN DAN![]()
Ow okequote:Op maandag 28 augustus 2006 05:15 schreef oor het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet (deze hele week luister ik nog wel) maar ik ben dan 1 nacht wakker en dan nog 1 nacht tot 3 uur... snap je
Ik heb je wel gezien met je nachtelijke fietstocht van Assen naar Groningen om onderweg ff een pakje peuken te scoren bij het Mercure hotelquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is hier 30 minuten vandaan of zo![]()
Ik ben net een week of 2 gestoptquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb je wel gezien met je nachtelijke fietstocht van Assen naar Groningen om onderweg ff een pakje peuken te scoren bij het Mercure hotel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |