Dat is het meestal ook wel, ik verbaas me ook eigelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:34 schreef oor het volgende:
[..]
nee maar ik had dat echt nooit gedacht. ik dacht meer aan een schaftkeetje
ik mag hopen dat ze heel de keet wegnemen... volgens mij hou je dat echt niet heel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het meestal ook wel, ik verbaas me ook eigelijk
Maar TS ?
Je neemt die laptop en andere draagbare dure spullen toch wel mee weg uit die keet als je vrij bent?
We moeten natuurlijk wel ff goed voor onszelf zorgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, best gevaarlijk.
Dat blikje cola daar linksmiddel is best duur.
nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:41 schreef oor het volgende:
potverdomme. owja en nog een vraagje. hoe kom je er als je met het openbaar vervoer moet?
Nachtwerk sux...quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:44 schreef oor het volgende:
serieus volgens mij heb je wel een leuke nachtbaan ....
Ik moet vanaf 11 spetember van 8:30 tot 17:00, maandag tot en met vrijdag, stage lopen... De computers waar ik mee aan de slag moet hebben maximaal (de server) Windows 95... Meeste, ik dus helemaal, heb dan een lagere (heb computers gezien van 3.1 en 3.11). Tevens duurt het reizen minimaal een uur. Maar er zal zeker veel vertragingen komen, of ik mis 1 en dus op de volgende wachten duurt +30min. Ik krijg 250euro PER MAAND. En dat voor 5 maanden. Daarna krijg ik een nieuwe plek aangewezenquote:
Precies. Ik ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:56 schreef oor het volgende:
mgoed 16 uur waarvan je toch gauw 10 uur aan het fokken bent en 3 uur eten en drinken en 1,5 uur babbeltje en 1,5 uur echt wat doen.... dat zou ik wel willen
let wel.. 6 dagen in de week hè!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:56 schreef oor het volgende:
mgoed 16 uur waarvan je toch gauw 10 uur aan het fokken bent en 3 uur eten en drinken en 1,5 uur babbeltje en 1,5 uur echt wat doen.... dat zou ik wel willen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:59 schreef oor het volgende:
en natuurlijk ook nog eens midden in de nacht rick luisteren.. bellen op de kosten van de zaak.. eigen parkeerplaats.. dik salaris.. eten.. drinken...
Wie is Rick?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:59 schreef oor het volgende:
en natuurlijk ook nog eens midden in de nacht rick luisteren.. bellen op de kosten van de zaak.. eigen parkeerplaats.. dik salaris.. eten.. drinken...
Radio 538.. Tofste nacht programma van maandag op dinsdag nacht tot donderdag op vrijdag nacht.quote:
Kan je het niet veranderen dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:02 schreef Mauro het volgende:
Hier staat Radio Veronica met hun jaren 80 en 90 hitrommel aan
Neem anders (als die lap van jouw is) een portable game meequote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef Mauro het volgende:
13 aktieve topics.....
Beetje laat nu. Vind je niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan je het niet veranderen dan?
00:00 tot 03:00 538 opzetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |