Geen toespelingen maken hé!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef Felixje het volgende:
Doet me denken aan Frenk en Diana ( Bb3)
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef Felixje het volgende:
Doet me denken aan Frenk en Diana ( Bb3)
Ze heeft geen onderbroek aan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:45 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Laatste cap van mij
Valt me op dat E10 steeds kijkt naar hoe hij zijn hand legt, en ik zie ook ineens het geen onderbroekie van Sablien?
Ik moest toch wat zeggenquote:
Maatje? Als ze dit allemaal toestaat (Inderdaad terwijl ze ene Simon thuis heeft zitten) denk ik niet dat ze hem als zodanig ziet. Wat een ontzettend ranzig broekje heeft ze overigens aan... brrr...quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:37 schreef Coraatje het volgende:
zou hij nou gewoon niet doorhebben dat zij hem ziet als maatje?
Ik krijg zijn gierhormoon er niet goed opquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat de hormonen door E10's lijf gieren.
dat voel ik hier zelfs.. zonder na te denkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
alles voor een wip, pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:48 schreef Rica het volgende:
Echt lekker ligt Etiene niet, maar hij heeft het er voor over.
Misschien heeftie wel een "klein stijfje".quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
Bah!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ah ze gaan nu echt pitten.
Haha wat klinkt dat smerig... hij rookt in ieder geval al wel een after-stijfje-sigaretquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef arneaux het volgende:
Misschien heeftie wel een "klein stijfje".
Zeitie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:52 schreef Felixje het volgende:
Egbert keutelt verder met E10.. Ik denk niet dat Egbert ook maar iets heeft gemerkt vanwat er net is gebeurt.. Ik denk ook niet dat ie ook maar enigszins beseft wat ie er allemaal uit heeft gekraamd over zijn dochter.
Er wordt sowieso heeeeeel weinig naar elkaar geluisterd daar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:51 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij luistert Etienne absoluuut niet naar wat Egbert te vertellen heeft. Logisch ook wel, die blijft namelijk maar vervallen in cliches.
Dat is ook heel erg mijn beeld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:53 schreef Rica het volgende:
Er wordt sowieso heeeeeel weinig naar elkaar geluisterd daar.
De meesten praten liever zelf.
Bijna iedereenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:53 schreef Rica het volgende:
Er wordt sowieso heeeeeel weinig naar elkaar geluisterd daar.
De meesten praten liever zelf.
Ik heb niet zo opgelet bij wat micheline zei: Ik zat meer op scanman 's Tiettu te lettenquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
Wrijf het maar in, hij was het bijna vergeten
Mooi lijf iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:57 schreef Felixje het volgende:
Micheline kon qua lichaam wel een kloon zijn van mijn vriendin( En ik kan je verzekeren dat zo'n lichaam erg prettig is
16 hoorde ik... maar ach toen was ie pas 16/17quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:58 schreef arneaux het volgende:
60 oproepen gemist. Nou nou.
helemaal als de bezitster er goed gebruik van maakt en humor heeftquote:
Janine is niet eens in staat om te luisteren, al zou ze willen.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:58 schreef Rica het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Egbert? Het is voor jou"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |