Net als Jeroen. Ook zo'n cliché mannetjequote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef Isabeau het volgende:
Hij kent alles ook alleen maar clichées
goed voor een gratis obsessiequote:Op maandag 28 augustus 2006 03:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Net als Jeroen. Ook zo'n cliché mannetje
Heerlijk ergervoer
Was ze getrouwd? Want dan zit er thuis iemand te rillen bij dat soort beelden.quote:
Maar vaak geeft hij er nog zo een lekkere draai aan zodat hij zichzelf tegenspreektquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij kent alles ook alleen maar clichées
Ze duwt zijn hand net weg en gaat verzitten toen hij onderkant borst aanraakte... leuk om te zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef Isabeau het volgende:
Ooh ja, duw je kontje maar tegen zijn edele delen aan
(testosterongehalte bij mannen piekt op de leeftijd van 19 jaar)
Ja, maar schonezus..... het testosterongehalte gaat hier ook weer omhoog bij die meissies en jou.quote:
hij gaat nog steeds voor de hoofdprijs, paalprikken in scheveningenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:37 schreef Coraatje het volgende:
zou hij nou gewoon niet doorhebben dat zij hem ziet als maatje?
Hopquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:39 schreef Felixje het volgende:
E10 en Sabrina : Slaapt Sabrina? en kijk eens naar de handjes van E10 en zijn gezichtsuitdrukking... helaas weet ik niet hoe ik caps moet maken.. ( vergeten) en Nieuwe PC.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:38 schreef toxikon het volgende:
hij gaat nog steeds voor de hoofdprijs, paalprikken in scheveningen
ja viel me ook al op ondanks dat ik man benquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik ookHij denkt dat hij haar vanzelf zo kan bewerken dat ze meer wil en dan heeft hij gewoon weer een verovering. En ze laat ook best veel toe (buik, bil aaien) waardoor haar signalen ook niet zo duidelijk zijn.
Likkende Lassiequote:Op maandag 28 augustus 2006 03:40 schreef toxikon het volgende:
hij lijkt wel een hond die zijn voerbak beschermd
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ze werd even wakker, en E10 kon ongemerkt tijdens het uitrekken zijn hand verplaatsen naar rechtertiet, mét kusje.
Het is net Twister
Ik heb hem hier over de beamer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:41 schreef Felixje het volgende:
Ik heb stream 3 Slapende Sabrina en E10's voelende vingers op Full screen gezet.
Etiene levensgroot.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
Ik heb hem hier over de beamer.
SC!quote:
Ik kan niet slaaaaaapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |