abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41294678
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Da's logisch, maar bij mij staan alle uitbreidingen + The Sims 2 gewoon apart in de map EA Games. (screen)

Ze zijn iig zo standaard geïnstalleerd. Hebben Uni & NL de originele Sims 2 map dan wel overgeschreven?
Nu dit wordt alleen uitdrukkelijk vermeld in het boekje van thesims gaan het maken, bij de anderen staat dit nergens vermeld kijk het maar na. { pag 3 grijze vlak }

Dus jij hebt ze allemaal gewoon geinstalleerd zonder veranderingen aan te brengen.
pi_41294732
Jep, gewoon geïnstalleerd in de aangegeven directory. Dus elke uitbreiding een apart mapje. Misschien dat het daar aan ligt?
pi_41294830
ik kan dan gewoon desims2 en de sims gaan het maken opnieuw erop zetten, zonder dat ik de rest ook moet verwijderen
pi_41294981
Het lijkt mij het beste als je alles eraf haalt (behalve de map in Mijn Documenten met downloads en buurten enzo, voor de zekerheid maar even kopiëren) en weer in de goede volgorde opnieuw installeert. Het spel is namelijk ontzettend kieskeurig over de volgorde.
pi_41295121
Nu ik heb dus ook alles eraf gehaald ook de map in Mijn Documenten met downloads en buurten daar ik verder niets had gedownload in die map.

Dus ik zal de sims nu wederom voor de ....maal opnieuw installeren en dan maar hopen dat het nu dan goed gaat
pi_41295200
Het is een beetje gezeik, ik weet het... Ik moest laatst een vriendin helpen met installeren, en om te kijken wat er bij haar zoal op het scherm stond had ik de originele Sims ook maar geladen... Alleen begon ie over installatie en probeerde ik het weg te klikken, waarna ik dus een foutmelding kreeg om de één of andere reden. En toen werd het spel niet meer herkend; door de setup uit het register gehaald denk ik... Kon ik het ook allemaal overnieuw gaan installeren.
pi_41295431
nu ik heb het vanaf het weekeinde tot nu al 5x opnieuw geinstalleerd, mijn man die vroeg mij al of ik het niet zat werdt dat ik dit moest doen.

maar ik installeer het liever opnieuw dan, dat ik met een spel zit die het niet doet zoals ie behoord te doen.

ik ben wat dat betreft een peitje precies in het spelen van welk spel dan ook
pi_41295637
Klopt het trouwens dat je ook een 2e map moet aanmaken voor de downloads die ook in de download map van desims2 komen
pi_41295799
nu ik zal dan maar eens gaan installeren ik laat het weten als het me wel of niet lukt.

ik vind dit trouwens een goede forum, want hier wordt je tenslotte goed terwoord gestaan en hoef je géén dagen of meer te wachten op antwoorden of hulp
pi_41295881
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef thewitch het volgende:
Klopt het trouwens dat je ook een 2e map moet aanmaken voor de downloads die ook in de download map van desims2 komen
Als er in Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 nog geen Downloads map staat, moet je die even aanmaken ja Maar normaal gesproken wordt dat vanzelf aangemaakt. Een tweede map hoeft dus niet.
pi_41298966
Hoe kan je sim uit huis gaan als hij volwassen is?
pi_41299590
Kan het kwaad als ik in de download map een map plaats met al mijn cracks erin, of worden die dan niet in het spel geaccepteerd (want ze doen het wel in het spel normaal)
pi_41299722
sorry tvp.. Ik heb even geen geld, maar zodra dat er is, komt er een nieuwe computer en eindelijk sims2 en kan ik mee komen praten, nu blijft het even bij meelezen, sorry..
pi_41299775
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:25 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kan je sim uit huis gaan als hij volwassen is?
Op de computer of met de telefoon > Eigen huis zoeken kiezen.
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:50 schreef thewitch het volgende:
Kan het kwaad als ik in de download map een map plaats met al mijn cracks erin, of worden die dan niet in het spel geaccepteerd (want ze doen het wel in het spel normaal)
Volgens mij maakt dat vrij weinig uit...
pi_41299953
quote:
[b]
[..]
Volgens mij maakt dat vrij weinig uit...
Oke dan probeer ik het gewoon uit

Ships ik kan mijn mannetje niet weer vinden met die mooie krullen en baard weet iemand ook een site waar ik haar en baarden kan vinden voor mijn mannetje
pi_41317379
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef thewitch het volgende:
Ik heb mijn sims opnieuw er op moeten zetten daar ik er achter ben gekomen dat de the sims gaan het maken niet bij the sims ingestalleerd mocht worden. Maar nu zit ik met deze problemen nu :

1 -
Als ik een winkel met een complete inboedel in downloads zet, zie ik in het spel heel veel dingen blauw knipperen. Heb ik dan deze verkeerd geplaats of ????
2 -
Als ik kleding heb gedownload zie ik deze soms wel diverse malen staan. Wat doe ik hier verkeerd aan.
Ik heb mijn sims dus opnieuw erop gezet maar het probleem is er nog steeds : Hij laat nog veel blauwe vlakken zien.
pi_41317775
Met een beetje geluk heb ik via MP sims 2 gaan het maken geregeld!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:12:52 #68
81237 releaze
best of both worlds
pi_41320270
tvptje

semtex, de kwaliteit van de screenshots of het beeld op het scherm is misschien niet zo goed bij jou, maar ik vind het wel helemaal passen bij de sims en de huisjes die je hebt. (uuh, niet de lage kwaliteit). Ik bedoel daarmee te zeggen dat het echt iets extras aan je screens en sims geeft, ze worden wat karakteristieker dan bij de doorsnee mooie smooth edges plaatjes. Nahja goed, ik vind het cool
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:25:35 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41320709
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef releaze het volgende:
tvptje

semtex, de kwaliteit van de screenshots of het beeld op het scherm is misschien niet zo goed bij jou, maar ik vind het wel helemaal passen bij de sims en de huisjes die je hebt. (uuh, niet de lage kwaliteit). Ik bedoel daarmee te zeggen dat het echt iets extras aan je screens en sims geeft, ze worden wat karakteristieker dan bij de doorsnee mooie smooth edges plaatjes. Nahja goed, ik vind het cool
Ook dat komt goed trouwens, nieuw mobo + kaart zijn onderweg
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41324277
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:02 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik heb mijn sims dus opnieuw erop gezet maar het probleem is er nog steeds : Hij laat nog veel blauwe vlakken zien.
quote:
1. When you first install the game, BE SURE to put a check in the box that says "Enable Custom Content", or none of your recolors or new meshes for objects, clothing, hair, or ANYTHING will show. If you checked this box during installation and you go into the game and recolors or new meshes are not showing, flashing blue, or reverting to Maxis' originals, close the game and restart it. This fixes this problem for *most* people. Also, when you check this box, note the list of custom items: at the top of the list, Maxis puts yellow exclamation point markers beside any object that hacks the game globally. If anything doesn't work when you run the game, close the game, remove the objects you noted, then start the game again. If anything is going to cause problems, it would be these (but not all do). For example, I had a hack that allowed me to "select" any sim on a lot and control him/her - this hack caused me not to have the "Management" option in Open for Business. Removing it fixed my problem.

2. If objects are still missing or flashing blue, some people have reported that reinstalling the Color Enabling Package (CEP) files fixes it.

3. In most cases, the two steps above should fix most of your objects. However, if you still have some that are flashing blue or have reverted back to Maxis colors, you will have to go into Buy Mode and click on the Design Tool, then click the item and usually you can just cancel the design box by clicking the X and the object's color will be there. Sometimes you will have to reassign the object's color from there and sometimes you will have to delete the object and buy it again. Bottom line is, if you go into Buy Mode and the correct object and its color are showing there, you WILL be able to fix it. If they are NOT there, you should contact the artist who created it and let them know, so they can fix it.

4. There are some objects that are not working with this expansion package becuz they were hacked in some way and that hack will need to be updated in order for the object to work. I recommend, if you find any object that no longer works, that you contact the creator and let them know. I can see, in various forums, that many creators are fixing stuff already...but they need to hear from people who are having problems so they are aware of the issues.

5. Also, remember that some objects' behaviors are changed by Maxis when they create an expansion pack. For example, the bookcases got new pie menu options in University and the refrigerators have new actions in Open for Business. These objects should still work with the EPs installed; however they will not include the new options. You should check back with the sites that created them and see if they have been updated for these EPs. The creators, however, may choose NOT to update them because they would then require the EP in order for people to have them in their game.
pi_41324777
Ik had in sims 1 zo'n spijt van die beestenboel expansion pack, die kutkat (die niet eens van mij of 1 van mijn families was, geen idee waar hij vandaan kwam) bleeeeeeeeef maar de vuilnisbak omgooien 's nachts en overal pissen.
Is dat in de sims 2 exp.p. ook?
pi_41328560
Jahoor, ik dacht helemaal dat Pets al uit was!! Ik gister op de Bart Smit site kijken.. Jahoor staat erop.
Dus ik vandaag helemaal naar de Bart Smit ik denk ik ga hem kopen, GEWELDIG.. Maar nee is er dus niet..
lees ik net ff goed de OP door komt ie pas de 17e oktober uit

Dus toen maar even Glamour accesoires gekocht
pi_41329046
en is die leuk?
pi_41329189
Op pagina 1 had ik mijn mening er al over gegeven... Ik vond 'm persoonlijk nogal tegenvallen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:18:00 #75
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41330847
Mijn huisje.. Hij is nog lang niet af.. dr moet nog een boel interieur bijkomen en ik moet de zooi nog helemaal inrichten..

hier een paar screens:

De buitenkant

Zwembad onder het huis met een pokerhoek

Overdekt zwembad in het achterhuis (helemaal van glas ) En een superlijpe keuken en badkamer.

Overdekte zwembad

Boven op het huis een glazen kamer.. ik denk dat ik daar een home business ga beginnen (restaurantje)

Tevens is mn kereltje trotse eigenaar van de cardealer Exotics

En nog een screen van de verkoophoek (niet dat ze daar ooit zitten )

[ Bericht 5% gewijzigd door poehej op 30-08-2006 16:34:55 ]
pi_41330907
Vraagje... Hoe bouw je onder het huis?! Die fundering die je kunt leggen is toch maar een halve verdieping hoog?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:22:28 #77
39338 poehej
pi_41330967
een vierkant vak bouwen.. en alleen maar randen plaatsen dus niet een compleet vlak gat graven en dan vloer leggen.. ongeveer
pi_41331008
Hu? Nog een keertje aub.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:25:11 #79
39338 poehej
pi_41331052
ik zal dr straks wel ff een stuk over schrijven met screenshots..

het moet ook mogelijk zijn om een garage onder de grond te kunnen bouwen maar daar ben ik nog niet helemaal achter.
pi_41331207
en hoe bouw je een huis op funderingen? Ik wil dat zo graag kunnen maar ik snap geen hól van die trappen. Ik kan ook geen een normale trap meer plaatsen als ik een standaard huis op funderingen heb...
pi_41331220
Dankjewel!!!

Ja maar een slopende helling maken is echt moeilijk, ik probeerde zo iets een keer om een kinderspeelplaats te maken maar no such luck.
pi_41331248
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
en hoe bouw je een huis op funderingen? Ik wil dat zo graag kunnen maar ik snap geen hól van die trappen. Ik kan ook geen een normale trap meer plaatsen als ik een standaard huis op funderingen heb...
Ergens in het spel zit toch een tutorialhuisje ingebouwd die dat uitlegt dacht ik? Of ben ik nou in de war.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:59:05 #83
39338 poehej
pi_41332098
Hier de tutorial om onder het huis te bouwen

Begin met de fundering aanleggen

Betegel em daarna even helemaal om het makkelijker te maken als je muren onder het huis wil bouwen (voor apparte kamers ofzo)

Graaf nu het gat. Maak deze net zo diep dat je er een muur kunt bouwen en niet dieper.. anders wordt het behang lelijk.

maak nu een gat voor de trap

bouw de trap

En kleed het hokje aan. Je kunt er ook gewoon een zwembad in bouwen natuurlijk.

edit: aangezien lycos traag is met plaatjes uploaden moet je ff geduld hebben
pi_41333576
Dankjewel, dat ga ik vanavond proberen!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:04:59 #85
39338 poehej
pi_41334213
heb ff 6000 objects gedownload hopen dat et spel nog fatsoenlijk draait ghehe
pi_41334998
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef poehej het volgende:
Mijn huisje.. Hij is nog lang niet af.. dr moet nog een boel interieur bijkomen en ik moet de zooi nog helemaal inrichten..

hier een paar screens:

De buitenkant
[afbeelding]

Zwembad onder het huis met een pokerhoek
[afbeelding]

Overdekt zwembad in het achterhuis (helemaal van glas ) En een superlijpe keuken en badkamer.
[afbeelding]

Overdekte zwembad
[afbeelding]

Boven op het huis een glazen kamer.. ik denk dat ik daar een home business ga beginnen (restaurantje)
[afbeelding]

Tevens is mn kereltje trotse eigenaar van de cardealer Exotics
[afbeelding]

En nog een screen van de verkoophoek (niet dat ze daar ooit zitten )
[afbeelding]
Wow! Respect! Wat een mooie huis!
En hoe kom je aan die glazen ramen en dak?
pi_41344242
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad na veel opnieuw opstarten van de pc en spel functioneerd mijn modehuis nu.

Bedankt voor de moeite
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:58:35 #88
81237 releaze
best of both worlds
pi_41344756
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:28 schreef timp0e het volgende:

[..]

Wow! Respect! Wat een mooie huis!
En hoe kom je aan die glazen ramen en dak?
die kan je bij modthesims2 downloaden. het glazen dak zijn doorzichtige tegels, en de glazen ramen.. zijn geloof ik van user numernor..

hmm tegels:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=34012

ramen
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=70222
pi_41345391
Ik zit nog steeds met het volgende probleem

Als ik mijn sims wil kleden worden niet al mijn kleren getoond maar krijg ik wel 20x hetzelfde plaatje van een vrouw rose bloes witte broek rose gympies, ligt er gewoon aan waar ik ben met de keuze van kleding. Dit geld ook voor de mannen, weet iemand daar een oplossing voor???
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:21:55 #90
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_41345713
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:14 schreef thewitch het volgende:
Ik zit nog steeds met het volgende probleem

Als ik mijn sims wil kleden worden niet al mijn kleren getoond maar krijg ik wel 20x hetzelfde plaatje van een vrouw rose bloes witte broek rose gympies, ligt er gewoon aan waar ik ben met de keuze van kleding. Dit geld ook voor de mannen, weet iemand daar een oplossing voor???
je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfit
Oh yes i did!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:22:03 #91
81237 releaze
best of both worlds
pi_41345721
Als je dat hebt is er iets mis gegaan met het downloaden van bepaalde kleding. Dat heb ik namelijk ook. Voor die kleren moet je een aparte mesh hebben en het object zelf en ik weet niet wat je dan mist.. Ik geloof dat het de mesh is. Ik heb daar ook een hele lading van en aangezien ik het allemaal niet terug kan halen en vinden verwijder ik ze maar. Ik ben altijd voor me gevoel pietje precies in het downloaden van objecten en meshes, vooral bij recolours enzo download ik altijd de mesh extra, gewoon voor het geval dat. Maar het werkt om de een of de andere manier niet. Jammer, maar helaas.
pi_41345903
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfit
En als ik die nu in de map stop wordt deze dan ook van de pc verwijderd uit de downloads.

want als dat zo is dan doe ik dat en ga ik wederom op speurtocht naar leuke kelding voor de sims
pi_41350958
Dankjewel!

Oeh mijn gothic kasteel krijgt nu eindelijk een volwaardige martelkelder!!!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:18:56 #94
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_41353140
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef thewitch het volgende:

[..]

En als ik die nu in de map stop wordt deze dan ook van de pc verwijderd uit de downloads.

want als dat zo is dan doe ik dat en ga ik wederom op speurtocht naar leuke kelding voor de sims
als je de goede mesh gedownload hebt dan verandert die rode gymies outfit in de outfit die je wilde...maarja de vraag is of je nog precies weet waar je wat gedownload hebt en of je de meshes nog kan vinden.....soms staan de meshes ook op een andere site (dat staat er dan bij)....succes!!
Oh yes i did!
pi_41357118
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

als je de goede mesh gedownload hebt dan verandert die rode gymies outfit in de outfit die je wilde...maarja de vraag is of je nog precies weet waar je wat gedownload hebt en of je de meshes nog kan vinden.....soms staan de meshes ook op een andere site (dat staat er dan bij)....succes!!

Nu ik ga voor de zoveelste keer mijn sims erop zetten en ik heb nu alles aan kleding etc in mappen gezet met de naam van de site als er dan wat mis gaat hoop ik dat ik er nu een betere kijk op heb
pi_41357191
Er wordt gezegt dat als je de sims hebt geinstalleerd dat je dan het beste er een backup van kunt maken, maar nu heb ik dit nog nooit gedaan in mijn lange leven.

Is er iemand die mij kan uileggen hoe ik dit moet aanpakken, ik gebruik voor het branden het programma van Nero StartSmart
pi_41357281
tvp, wat een mooie huis met die doorzichtige dak
pi_41357474
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
pi_41357801
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
En als je nu de peuter alleen voor de spiegel zet en het dan eens probeert.
pi_41359650
Je kunt gewoon op de spiegel klikken en Uiterlijk veranderen van #naam kind# kiezen. Dan pakt de Sim dat kind op en voilà, je kunt het veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')