Nu dit wordt alleen uitdrukkelijk vermeld in het boekje van thesims gaan het maken, bij de anderen staat dit nergens vermeld kijk het maar na. { pag 3 grijze vlak }quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's logisch, maar bij mij staan alle uitbreidingen + The Sims 2 gewoon apart in de map EA Games. (screen)
Ze zijn iig zo standaard geïnstalleerd. Hebben Uni & NL de originele Sims 2 map dan wel overgeschreven?
Als er in Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 nog geen Downloads map staat, moet je die even aanmaken jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef thewitch het volgende:
Klopt het trouwens dat je ook een 2e map moet aanmaken voor de downloads die ook in de download map van desims2 komen
Op de computer of met de telefoon > Eigen huis zoeken kiezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:25 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kan je sim uit huis gaan als hij volwassen is?
Volgens mij maakt dat vrij weinig uit...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:50 schreef thewitch het volgende:
Kan het kwaad als ik in de download map een map plaats met al mijn cracks erin, of worden die dan niet in het spel geaccepteerd (want ze doen het wel in het spel normaal)
Oke dan probeer ik het gewoon uitquote:[b]
[..]
Volgens mij maakt dat vrij weinig uit...
Ik heb mijn sims dus opnieuw erop gezet maar het probleem is er nog steeds : Hij laat nog veel blauwe vlakken zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef thewitch het volgende:
Ik heb mijn sims opnieuw er op moeten zetten daar ik er achter ben gekomen dat de the sims gaan het maken niet bij the sims ingestalleerd mocht worden. Maar nu zit ik met deze problemen nu :
1 -
Als ik een winkel met een complete inboedel in downloads zet, zie ik in het spel heel veel dingen blauw knipperen. Heb ik dan deze verkeerd geplaats of ????
2 -
Als ik kleding heb gedownload zie ik deze soms wel diverse malen staan. Wat doe ik hier verkeerd aan.
Ook dat komt goed trouwens, nieuw mobo + kaart zijn onderwegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef releaze het volgende:
tvptje
semtex, de kwaliteit van de screenshots of het beeld op het scherm is misschien niet zo goed bij jou, maar ik vind het wel helemaal passen bij de sims en de huisjes die je hebt. (uuh, niet de lage kwaliteit). Ik bedoel daarmee te zeggen dat het echt iets extras aan je screens en sims geeft, ze worden wat karakteristieker dan bij de doorsnee mooie smooth edges plaatjes. Nahja goed, ik vind het cool
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:02 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik heb mijn sims dus opnieuw erop gezet maar het probleem is er nog steeds : Hij laat nog veel blauwe vlakken zien.
quote:1. When you first install the game, BE SURE to put a check in the box that says "Enable Custom Content", or none of your recolors or new meshes for objects, clothing, hair, or ANYTHING will show. If you checked this box during installation and you go into the game and recolors or new meshes are not showing, flashing blue, or reverting to Maxis' originals, close the game and restart it. This fixes this problem for *most* people. Also, when you check this box, note the list of custom items: at the top of the list, Maxis puts yellow exclamation point markers beside any object that hacks the game globally. If anything doesn't work when you run the game, close the game, remove the objects you noted, then start the game again. If anything is going to cause problems, it would be these (but not all do). For example, I had a hack that allowed me to "select" any sim on a lot and control him/her - this hack caused me not to have the "Management" option in Open for Business. Removing it fixed my problem.
2. If objects are still missing or flashing blue, some people have reported that reinstalling the Color Enabling Package (CEP) files fixes it.
3. In most cases, the two steps above should fix most of your objects. However, if you still have some that are flashing blue or have reverted back to Maxis colors, you will have to go into Buy Mode and click on the Design Tool, then click the item and usually you can just cancel the design box by clicking the X and the object's color will be there. Sometimes you will have to reassign the object's color from there and sometimes you will have to delete the object and buy it again. Bottom line is, if you go into Buy Mode and the correct object and its color are showing there, you WILL be able to fix it. If they are NOT there, you should contact the artist who created it and let them know, so they can fix it.
4. There are some objects that are not working with this expansion package becuz they were hacked in some way and that hack will need to be updated in order for the object to work. I recommend, if you find any object that no longer works, that you contact the creator and let them know. I can see, in various forums, that many creators are fixing stuff already...but they need to hear from people who are having problems so they are aware of the issues.
5. Also, remember that some objects' behaviors are changed by Maxis when they create an expansion pack. For example, the bookcases got new pie menu options in University and the refrigerators have new actions in Open for Business. These objects should still work with the EPs installed; however they will not include the new options. You should check back with the sites that created them and see if they have been updated for these EPs. The creators, however, may choose NOT to update them because they would then require the EP in order for people to have them in their game.
Ergens in het spel zit toch een tutorialhuisje ingebouwd die dat uitlegt dacht ik? Of ben ik nou in de war.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
en hoe bouw je een huis op funderingen? Ik wil dat zo graag kunnen maar ik snap geen hól van die trappen. Ik kan ook geen een normale trap meer plaatsen als ik een standaard huis op funderingen heb...
Wow! Respect! Wat een mooie huis!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef poehej het volgende:
Mijn huisje.. Hij is nog lang niet af.. dr moet nog een boel interieur bijkomen en ik moet de zooi nog helemaal inrichten..
hier een paar screens:
De buitenkant
[afbeelding]
Zwembad onder het huis met een pokerhoek![]()
[afbeelding]
Overdekt zwembad in het achterhuis (helemaal van glas) En een superlijpe keuken en badkamer.
[afbeelding]
Overdekte zwembad
[afbeelding]
Boven op het huis een glazen kamer.. ik denk dat ik daar een home business ga beginnen (restaurantje)
[afbeelding]
Tevens is mn kereltje trotse eigenaar van de cardealer Exotics
[afbeelding]
En nog een screen van de verkoophoek (niet dat ze daar ooit zitten)
[afbeelding]
Inderdaad na veel opnieuw opstarten van de pc en spel functioneerd mijn modehuis nu.quote:
die kan je bij modthesims2 downloaden. het glazen dak zijn doorzichtige tegels, en de glazen ramen.. zijn geloof ik van user numernor..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:28 schreef timp0e het volgende:
[..]
Wow! Respect! Wat een mooie huis!
En hoe kom je aan die glazen ramen en dak?![]()
je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:14 schreef thewitch het volgende:
Ik zit nog steeds met het volgende probleem
Als ik mijn sims wil kleden worden niet al mijn kleren getoond maar krijg ik wel 20x hetzelfde plaatje van een vrouw rose bloes witte broek rose gympies, ligt er gewoon aan waar ik ben met de keuze van kleding. Dit geld ook voor de mannen, weet iemand daar een oplossing voor???
En als ik die nu in de map stop wordt deze dan ook van de pc verwijderd uit de downloads.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfit![]()
als je de goede mesh gedownload hebt dan verandert die rode gymies outfit in de outfit die je wilde...maarja de vraag is of je nog precies weet waar je wat gedownload hebt en of je de meshes nog kan vinden.....soms staan de meshes ook op een andere site (dat staat er dan bij)....succes!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef thewitch het volgende:
[..]
En als ik die nu in de map stop wordt deze dan ook van de pc verwijderd uit de downloads.![]()
want als dat zo is dan doe ik dat en ga ik wederom op speurtocht naar leuke kelding voor de sims
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
als je de goede mesh gedownload hebt dan verandert die rode gymies outfit in de outfit die je wilde...maarja de vraag is of je nog precies weet waar je wat gedownload hebt en of je de meshes nog kan vinden.....soms staan de meshes ook op een andere site (dat staat er dan bij)....succes!!![]()
En als je nu de peuter alleen voor de spiegel zet en het dan eens probeert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |