abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41242210
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van zondag 27 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41243427
Het gesprek in de keuken gaat over de live-uitzending, en dat Egbert er dan misschien uitgaat. Hij zegt dat, als dat gebeurt, hij dan het Ned. publiek gaat bedanken. Volgens de zusjes moet hij het publiek niet bedanken dan, maar het publiek z'n blote anus laten zien...
pi_41243450
Monique vertelt in de keuken allemaal verhalen over vroeger. Sabrina vult aan... papa zei dit, papa zei dat... dat het geen bordeel was ofzo als er dan een vriendje van haar was. Niemand was goed genoeg voor haar is geloof ik de strekking van het verhaal.
pi_41243470
Monique heeft een glas gebroken. Zus zegt voor de grap: dat gaat lekker... glazen breken... tampons in de wc... Monique wil het woord tampon nooit meer horen.
Sabrina is misselijk. Ze wil naar bed maar durft niet alleen:-(.
Tijn roept dat het na middernacht is, en slaap lekker! Iedereen is weg uit de keuken, alleen Monique wast een paar dingen af.

Tijn roept dat hij denkt dat het rond 4 uur is, maar het is pas half 1.

Marcel en Jeroen nog steeds in bad. Inmiddels is Janine erbij gaan zitten, en heeft het hoogste woord zoals gewoonlijk. Geluid is heel slecht te verstaan, dus kan er weinig over melden.
pi_41244690
Monique en Sabrina vermaken Egbert, Etienne, Rik en Tijn met vrolijke verhalen uit hun jeugd. Over het vriendje dat bovenop een inderhaast verstopt barbiehuis ging zitten, bunjee jumpen, en andere avonturen.

Marcel, Jeroen en Janine hebben het lang uitgehouden met elkaar in bad, maar zijn er nu ook weer bij.

1.15
Rik voelt zich erg ziek, en heeft jeuk en bultjes.
Janine en Egbert hebben ook bultjes

*ik ga naar bed
pi_41245103
klokt in...

op het moment dat er een aantal naar bed gaan, of dit aankondigen.
Een paar dames kussen Egbert welterusten.

Egbert blijft alleen, rokend, achter en praat in zichzelf nog iets van : ach jongen hou toch je mond.

Hij mijmert, glimlacht, denkt en rookt...

pi_41245189
Sabrina kruipt bij Egbert en hij klopt haar ff lekker op haar kont onderrug )

E10 gaat warme melk maken voor ze.
Sabrina heeft er een goed gevoel over dat E. niet naar huis gaat.
Je bent belangrijk hier in huis, je bent serieus. Mensen vinden de rust bij jou, we kunnen met ons verhaal bij jou terecht, wij zijn allemaal een beetje ADHD, en jij bent rust.

Egbert denkt dat Nederland niet op iemand als hij zit te wachten.
Sabrina hemelt hem helemaal op.
Peptalk momentje.. ze vind het niet leuk als ie weg is, en hij zal hen ook erg missen.

Egbert ziet het helemaal voor zich, en is bang dat ze hem al na een week vergeten zijn, omdat dat zijn ervaring is met voorgaande BB, en komt met het voorbeeld van Ralph.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 28-08-2006 02:03:43 ]
pi_41245274
Sabrina zegt tegen E10 dat ie een jonge vlotte gast is en ook niet bang hoeft te zijn om eruit gestemd te worden.

En dan ineens : wat loopt daar nou, een zilverfluisje? flisje? visje?
pi_41245350
Egbert denkt ook dat BB iedereen laat zien zoals ie is.
E10 zegt dat hij niet bang hoeft te zijn, omdat ie nog niets negatiefs heeft gedaan/meegemaakt.
Sabrina heeft haar kutmomentjes al gehad.
E10 kan zich geen betere moeder voorstellen dan Sabrina, en hoe ze dat in haar eentje zover heeft geschopt.

klokt weer uit
pi_41246967
Egbert zit in z'n eentje aan de bar te roken, te zuchten, een liedje te neurien (geef mij nu je hart, ik geef je er hoop voor terug) en voordat hij zogezegd zijn laatste peuk gaat roken, zegt ie: 'kansloos'.
pi_41246977

De camera zoomt in tussen Egbert en de telefoon. Hij heeft inmiddels al een aantal keer een allerlaatste peuk opgestoken. Hij wou een liedje zingen voor de streamkijkers (ons dus), maar bedacht zich net op tijd in de weet dat wij dat niet zullen waarderen. Ook heeft hij ons gevraagd te bellen, maar is vergeten om het telefoonnummer erbij te vermelden .

5:01 Inmiddels nog een bakje yoghurt en extra lawaai makend in de hoop dat iemand wakker wordt. Hij laat ons schrikken met de kreet hmmm lekker.

5.03 Inmiddels weer een peuk.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef BB-King het volgende:
Roel moest vorig jaar ongemerkt 15 peuken roken?

Eggbert had deze opdracht in een uurtje kunnen volbrengen zoals we nu zien.

[ Bericht 16% gewijzigd door ThaSandman op 28-08-2006 05:08:35 ]
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41247014
Hij ataart geregeld naar de telefoon die schuin achter hem staat, pulkt aan zijn pink, rookt, zucht, piekert en staart voor zich uit met in zijn ene hand zijn hoofd en in zijn andere een peuk.....de peuk is op en hij pakt wat yoghurt uit de ijskast. 'Shit, geen suiker', mompelt hij, waarna hij de suikerbak vindt en suiker is zijn kommetje yoghurt gooit. Aan de bar gaat hij de yoghurt eten, de lepel schraapt over het kommetje en terwijl hij zit te smikkelen, mompelt ie: 'Lekker'.
pi_41247050
De yoghurt is op en er wordt weer een peuk gedraaid. Met de peuk in de mond opent hij de envelop van BB weer, haalt zijn leesbrilletje en leest de brief nog eens door.
pi_41247080
Na het lezen van de brief begint hij zijn leesbrilletje te onderzoeken, rookt zijn peuk, staart voor zich uit tot hij zichzelf aanmoedigt: 'Ja, nu echt naar bed', waanra hij zijn spulletjes opruimt en onder het mompelen van: 'Trusten, Nederland' gaat hij maar de slaapkamer en kruipt hij zachtjes in bed, al maakt zijn tiem wel een herrie als hij zijn broek uittrekt. Hij ligt op bed met zijn hoofd tegen de muur en lijkt al snel in slaap te vallen.
pi_41247101
5:22 Egbert ligt nog steeds op bed met zijn ogen open voor zich uit te staren. Zijn hoofd ligt niet op het kussen, maar tegen de achterwand aan.

5:26 Hij probeert te slapen, maar zijn ogen zijn toch weer open.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41247117
En nu gaat ie dan eindelijk onder de dekens liggen, maar zijn ogen blijven open, slapen lukt dus nog niet.
pi_41247136
Egbert slaapt, althans, hij heeft toch al zo'n vijf minuten zijn ogen niet open gedaan en niet bewogen. Het hele huis is nu in rust.
pi_41247148
5.53

eindelijk.. Eggie slaapt.... weltruste egbert... enjoy your last night

Groetjes Kassandra :)
  maandag 28 augustus 2006 @ 06:10:44 #19
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41247156
Iemand in diepe slaap ( Vrouwenstem) zegt nee ditte.. nee ditte...

Uhm zucht ergens een mannenstem. ( Ik weet niet wie geluid van 4 streams staat aan terwijl ik starcontrol 2 aan het spelen ben op mijn PC)
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
  maandag 28 augustus 2006 @ 06:15:42 #20
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41247160
iemand (man) zegt steeds in (rem) slaap Uhm Uhm ... Uhm Uhm...
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
pi_41248030
Egbert heeft een onrustige nacht gehad. Slaapt eindelijk wel, maar lig veel te woelen in bed....

pi_41249001
Janine heeft een bezoek gebracht aan het toilet en Hilde is opgestaan en zit onder het genot van een sigaret weer een monoloog af te steken.
pi_41249178
*klokt in*

Hilde:"Mensenkinderen, wel lekker zo! Ik kwam hier binnen, ik zag die boom, ik dacht Creabea! Zo gaaf die boom!"
"Ik hoop dat het goed met je gaat, meid, ik blijf toch aan je denken"
"ff een kopje thee zetten, oh god, ik zit vast aan die stoel! Nou, beter vast aan die stoel dan aan iets anders"
"Weer een glas stuk, sjeezus!"

Ze gaat een beetje staan opruimen en rommelen in de keuken.

Op stream 3 en 4 Egbert, zelfs in zijn slaap met een dikke frons op zijn voorhoofd, en één
van de andere slaapkamers, nog geen beweging.
pi_41249296
Janine komt in de keuken.

Janine:" BB, ik houd echt van u, maar dat licht! Kunt u zo vriendelijk zijn om het licht te dimmen, nee hoor!"
"BB, mag ik aub vragen om een fohn, dan kan ik er ff een beetje decent uit zien!"
Janine kijkt in de camera en zegt:"Goedemorgen Nederland, hoe is het met u en met u, BB?"

Hilde vraagt via de telefoon om haar medicijnen aan BB.
Wat wel grappig is dat ze keurig haar naam zegt, net of BB niet ziet wie aan de telefoon is! :-)
pi_41249416
Hilde nodigt Janine uit voor een peukie, op de vraag of hilde nog sigaretten heeft antwoordt hilde eentje, Oke zegt Janine, dan ga ik weer stelen. Steel dan voor mij ook nog maar eentje is het antwoord van Hilde.
Janine zoekt in de keuken naar sigarettenkokers en haalt daar twee sigaretten uitl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')