quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:19 schreef donnahvh het volgende:
is ie al in V&A geweest?
ik wil mn verloofde te koop zetten
sorry spook![]()
Kan 't een beetje afwassen en schoonmaken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:19 schreef donnahvh het volgende:
is ie al in V&A geweest?
ik wil mn verloofde te koop zetten
sorry spook![]()
KPD?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef fraubitch het volgende:
waar is ie ondertussen nog niet geweest?
een kerel die afwastquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan 't een beetje afwassen en schoonmaken?
zolang je m voert doet ie alles voor jequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan 't een beetje afwassen en schoonmaken?
Je drang om altijd iemand af te zeiken siert je niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel, je drang om altijd het laatste woord te hebben levert vaak leuke situaties op.
Gewoon willekeurig voer in z'n trog mikken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef donnahvh het volgende:
[..]
zolang je m voert doet ie alles voor je![]()
Niet overdrijven, ik heb het soms. En vaak alleen bij jou.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je drang om altijd iemand af te zeiken siert je niet.
Tief dan een eind op, waar ik ben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik heb het soms. En vaak alleen bij jou.
Ik heb die van mij laten staan in m'n vorige huis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja flikker op ik heb een vaatwasser![]()
Alsof jij ruler van KPD bentquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tief dan een eind op, waar ik ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |