Hermanquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk alleen mod van F&F geworden zodat je achter de schermen weer eens kon meepraten en kon masturberen met de gedachten bij je blauwe kleurtje of heb je ook echt affiniteit met dit subforum?
enkel als ik hem daarna bij jou erin mag hangenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je de huillie uithangen?
Wanneer mag ik over de klep van je afwasmachine lopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heyhooo spookiejoo![]()
bb is weer bezig?! net tijd details ????
Dit heeft niks met BB te maken hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heyhooo spookiejoo![]()
bb is weer bezig?! net tijd details ????
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer mag ik over de klep van je afwasmachine lopen?
ja je postgeschiedenis is niet echt interesting zeg maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit heeft niks met BB te maken hoor![]()
Dit topic vliegt heel het fucking forum over
Ja goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MartijnJa prima, met jou dan?
[FB F&F] verpot ons hier, of geef een brul.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk alleen mod van F&F geworden zodat je achter de schermen weer eens kon meepraten en kon masturberen met de gedachten bij je blauwe kleurtje of heb je ook echt affiniteit met dit subforum?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja je postgeschiedenis is niet echt interesting zeg maar![]()
je mag haar bij mij thuis afzetten!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zit er toch hard over te denken om je te dumpen nu
ahh schopje R&P dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zit er toch hard over te denken om je te dumpen nu
Ahjah, wat ik als eerste zei dus. Oke.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[FB F&F] verpot ons hier, of geef een brul.....
Je kent haar niet goed genoeg,quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je mag haar bij mij thuis afzetten!
hij is afgelopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed topic, hoe vond je de uitzending?
Vraag dan niks.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahjah, wat ik als eerste zei dus. Oke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |