Oh no... Echt heel ergquote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef PDOA het volgende:
Okay, Shadow mag nu officeel een sell-out genoemd worden. Check die clip men:
http://www.youtube.com/watch?v=feYbZA4RUXI
ja, misschien wordt het wat als je 'm achterstevoren draaitquote:Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef timbob het volgende:
toch maar een keer downloaden en goed luisteren met koptelefoons
wie weet zit er een geheime boodschap in
Blijf jij dan maar in je stoffige rock hoekje hangen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef HeatWave het volgende:
"Why DJ Shadow sucks in 2006"
Omdat ALLE DJ's keihard sucken.
Volgens mij heeft dit topic totaal niets met de DJ-kunsten van DJ Shadow te maken, maar verder heb je het leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Tsjemig, dit vind ik echt niks.quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef PDOA het volgende:
Okay, Shadow mag nu officeel een sell-out genoemd worden. Check die clip men:
http://www.youtube.com/watch?v=feYbZA4RUXI
Ignorance is a blissquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef HeatWave het volgende:
mijnes heeft er 17quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef pfaf het volgende:
Ik heb 'm beluisterd, maar nee, dit is niet mijn DJ Shadow.
Overigens is Artifact wel een ge-wel-dig nummer, maarja 1 nummer op 16 ( ik zie dat AMG er 18 geeft, maar mijn Advance heeft er 16... O_o ) is natuurlijk ronduit KUT!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nog niets van gehoord, maar als het waar is wat je zegt, geef ik je een 10 voor de TT
Die zanger deed mij denken aan die gast van Coldplay, maar toen ik 't checkte op internet, bleek het een of andere gast uit de band 'Stateless' te zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Vandaag de plaat nog maar eens een paar keer opgezet, en ik ben tot de conclusie gekomen dat het kwalitatief toch allemaal vrij mager is. Het lijkt wel of Shadow totaal geen idee had welke richting hij precies op wilde werken met dit album. De plaat is een vermoeiend pallet aan verschillende stijlen; van de schreeuwerige Hiphop die we o.a. van de Funky Skunk mix kenden, tot Neptunes-achtige dansvloerkrakers. Ook leegde Shadow de prullenbak van Thom Yorke & Co en horen we enkele retrowerkjes die doen denken aan Shadow's samenwerking met (de dit jaar ook al zo teleurstellende ) Cut Chemist. Op zich is zo'n variatie aan stijlen niet per definitie negatief, ware het niet dat het merendeel van de nummers toch echt als zwak te typeren is. Dit alles maakt deze plaat wat mij betreft tot een zeer matig, en vooral stuurloos, album.
Ja, maar dat is ook al 8 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef ChatChewbacca het volgende:
Funky Skunk vond ik wel wat hebben, ben niet zo'n rap fan, maar goed gemixt... toch vind ik dit album 2 vette nummers hebben, de intro en 't ruige david banner nummer. Maar goed, One Night in Bangkok was ook al geen daverend album, teveel rap-producer gedoe. Geen echte shadowy wazige Thom Yorke mixable grooves. Voor UNKLE heeft hij even een paar leuke dingen gedaan
Niet Acidplanet refereren, op welke manier dan ook, met Shadow's nieuwe albumquote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook al 8 jaar geleden.
Sorry dat ik het zeg, maar zelfs op ACIDplanet zijn betere hiphop beats te vinden dan die Shadow op zijn album heeft gezet.
Toch is het zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Niet Acidplanet refereren, op welke manier dan ook, met Shadow's nieuwe album![]()
Niet doen joh, verkloot meteen heel je weekend ...quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Goover het volgende:
Ik was altijd een behoorlijke DJ Shadow fan, Organ donor.
Toch is het langs mij heen gegaan dat hij een nieuw album heeft, toch maar eens beluisteren van het weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |