abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41496142
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef PDOA het volgende:
Okay, Shadow mag nu officeel een sell-out genoemd worden. Check die clip men:

http://www.youtube.com/watch?v=feYbZA4RUXI
Oh no... Echt heel erg
  maandag 4 september 2006 @ 23:04:29 #27
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_41497620
toch maar een keer downloaden en goed luisteren met koptelefoons
wie weet zit er een geheime boodschap in

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_41509170
quote:
Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef timbob het volgende:
toch maar een keer downloaden en goed luisteren met koptelefoons
wie weet zit er een geheime boodschap in
ja, misschien wordt het wat als je 'm achterstevoren draait

[ Bericht 3% gewijzigd door Captain_Redbeard op 05-09-2006 11:21:46 ]
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_41509805
Ik luister de plaat nu en vind hem wel aardig, Seein Thangs is een prachtig protest lied, en de rest klinkt ook allemaal de moeite waard. Behoorlijk anders dan Entroducing en The Privat Press, dat wel, maar dat was niet helemaal mijn ding dus ik vind de nieuwe richting ok.
Aldus.
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:10:56 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41509848
"Why DJ Shadow sucks in 2006"

Omdat ALLE DJ's keihard sucken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41510216
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef HeatWave het volgende:

Blijf jij dan maar in je stoffige rock hoekje hangen.
Aldus.
pi_41510312
quote:

Volgens mij heeft dit topic totaal niets met de DJ-kunsten van DJ Shadow te maken, maar verder heb je het leuk geprobeerd.

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:46:38 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41515805
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef PDOA het volgende:
Okay, Shadow mag nu officeel een sell-out genoemd worden. Check die clip men:

http://www.youtube.com/watch?v=feYbZA4RUXI
Tsjemig, dit vind ik echt niks.

* Endtroducing opzet.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:10:34 #34
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_41516531
quote:

Ignorance is a bliss

▀█▀ █ █▀█▀█
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:21:43 #35
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_41516835
dacht ik 'm te downloaden, is het de funky skunk mix

▀█▀ █ █▀█▀█
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:35:41 #36
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41519352
Ik heb 'm beluisterd, maar nee, dit is niet mijn DJ Shadow.

Overigens is Artifact wel een ge-wel-dig nummer, maarja 1 nummer op 16 ( ik zie dat AMG er 18 geeft, maar mijn Advance heeft er 16... O_o ) is natuurlijk ronduit KUT!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:38:58 #37
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_41519455
Ik heb 'm vandaag ook voor de eerste keer gehoord, en vind 'm vooral erg wisselvallig, zowel qua stijl als qua kwaliteit. Van enige coherentie is zo op het eerste gehoor totaal geen sprake. Maar ik geef 'm nog even de tijd, de komende week.
1,000,000 demons can't be wrong...
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:58:14 #38
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_41520015
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef pfaf het volgende:
Ik heb 'm beluisterd, maar nee, dit is niet mijn DJ Shadow.

Overigens is Artifact wel een ge-wel-dig nummer, maarja 1 nummer op 16 ( ik zie dat AMG er 18 geeft, maar mijn Advance heeft er 16... O_o ) is natuurlijk ronduit KUT!
mijnes heeft er 17
zelfs de tracklisting is wisselvallig

▀█▀ █ █▀█▀█
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:25:33 #39
27648 Weakling
available in strong mint
pi_41533829
Poeh poeh, net voor het eerst geluisterd en veel te veel tracks vallen voor mij in de categorie "Need For Speed Generic Rough Tracks" ... ik bedoel dus eigenlijk te zeggen: dertien in een dozijn nummers die ik erg vind lijken op de meuk die ik tijdens race spelletjes zoals Need For Speed hoor ... wordt er een beetje triest van ... deze plaat blijft netjes in het bakje bij de platenboer staan.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 6 september 2006 @ 01:03:40 #40
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_41537151
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nog niets van gehoord, maar als het waar is wat je zegt, geef ik je een 10 voor de TT
  woensdag 6 september 2006 @ 20:41:33 #41
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_41561208
Vandaag de plaat nog maar eens een paar keer opgezet, en ik ben tot de conclusie gekomen dat het kwalitatief toch allemaal vrij mager is. Het lijkt wel of Shadow totaal geen idee had welke richting hij precies op wilde werken met dit album. De plaat is een vermoeiend pallet aan verschillende stijlen; van de schreeuwerige Hiphop die we o.a. van de Funky Skunk mix kenden, tot Neptunes-achtige dansvloerkrakers. Ook leegde Shadow de prullenbak van Thom Yorke & Co en horen we enkele retrowerkjes die doen denken aan Shadow's samenwerking met (de dit jaar ook al zo teleurstellende ) Cut Chemist. Op zich is zo'n variatie aan stijlen niet per definitie negatief, ware het niet dat het merendeel van de nummers toch echt als zwak te typeren is. Dit alles maakt deze plaat wat mij betreft tot een zeer matig, en vooral stuurloos, album.
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_41563843
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Vandaag de plaat nog maar eens een paar keer opgezet, en ik ben tot de conclusie gekomen dat het kwalitatief toch allemaal vrij mager is. Het lijkt wel of Shadow totaal geen idee had welke richting hij precies op wilde werken met dit album. De plaat is een vermoeiend pallet aan verschillende stijlen; van de schreeuwerige Hiphop die we o.a. van de Funky Skunk mix kenden, tot Neptunes-achtige dansvloerkrakers. Ook leegde Shadow de prullenbak van Thom Yorke & Co en horen we enkele retrowerkjes die doen denken aan Shadow's samenwerking met (de dit jaar ook al zo teleurstellende ) Cut Chemist. Op zich is zo'n variatie aan stijlen niet per definitie negatief, ware het niet dat het merendeel van de nummers toch echt als zwak te typeren is. Dit alles maakt deze plaat wat mij betreft tot een zeer matig, en vooral stuurloos, album.
Die zanger deed mij denken aan die gast van Coldplay, maar toen ik 't checkte op internet, bleek het een of andere gast uit de band 'Stateless' te zijn.

Kasabian vind ik wel te pruimen, maar in combinatie met DJ Shadow krijg je een ontzettend vaag Radiohead-achtig nummer, en het voelt alsof je te veel LSD achter je kiezen hebt.

Zou het nummer 'What Have I Done?' soms een diepere betekenis hebben?

Die Funky Skunk mix vond ik ook al niets trouwens. Ik houd helemaal niet van dat soort ghetto hiphop.

De nieuwe Cut Chemist daarentegen vond ik goed te pruimen hoor!
pi_41566587
Funky Skunk vond ik wel wat hebben, ben niet zo'n rap fan, maar goed gemixt... toch vind ik dit album 2 vette nummers hebben, de intro en 't ruige david banner nummer. Maar goed, One Night in Bangkok was ook al geen daverend album, teveel rap-producer gedoe. Geen echte shadowy wazige Thom Yorke mixable grooves. Voor UNKLE heeft hij even een paar leuke dingen gedaan
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
pi_41568758
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef ChatChewbacca het volgende:
Funky Skunk vond ik wel wat hebben, ben niet zo'n rap fan, maar goed gemixt... toch vind ik dit album 2 vette nummers hebben, de intro en 't ruige david banner nummer. Maar goed, One Night in Bangkok was ook al geen daverend album, teveel rap-producer gedoe. Geen echte shadowy wazige Thom Yorke mixable grooves. Voor UNKLE heeft hij even een paar leuke dingen gedaan
Ja, maar dat is ook al 8 jaar geleden.

Sorry dat ik het zeg, maar zelfs op ACIDplanet zijn betere hiphop beats te vinden dan die Shadow op zijn album heeft gezet.
pi_41568918
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook al 8 jaar geleden.

Sorry dat ik het zeg, maar zelfs op ACIDplanet zijn betere hiphop beats te vinden dan die Shadow op zijn album heeft gezet.
Niet Acidplanet refereren, op welke manier dan ook, met Shadow's nieuwe album
pi_41570458
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Niet Acidplanet refereren, op welke manier dan ook, met Shadow's nieuwe album
Toch is het zo.
pi_41574799
Ik stel mijn mening ook bij. Het is net of hij begon aan een Hip Hop plaat, daar genoeg van kreeg en daarom maar popliedjes ging maken met zanger, en dat werd ook al niks dus maakt hij nog maar wat Sketches a la Entroducing. Ik ben het met Daisy eens; vollledig stuurloze plaat
Aldus.
pi_41599675
whehe, dat handje van shadow op het einde van de 3 freaks clip
pi_41613678
Ik was altijd een behoorlijke DJ Shadow fan, Organ donor .

Toch is het langs mij heen gegaan dat hij een nieuw album heeft, toch maar eens beluisteren van het weekend.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:01:32 #50
27648 Weakling
available in strong mint
pi_41614150
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Goover het volgende:
Ik was altijd een behoorlijke DJ Shadow fan, Organ donor .

Toch is het langs mij heen gegaan dat hij een nieuw album heeft, toch maar eens beluisteren van het weekend.
Niet doen joh, verkloot meteen heel je weekend ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')