Ja je hebt toch maar last van die bejaarden bij de Albert Heinquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef doemaardrie het volgende:
Het klinkt misschien hard maar beter die 2 dan 2 kids van 11 en 6
Als jij door toedoen van een automoblist kreupel en invalide wordt zeg je dan ook liever jij dan een kind van 4. Ja toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef doemaardrie het volgende:
Zebrapad is in Rotterdam zo'n beetje de onveiligste plek die ik ken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd zwaar triest als je zelfs op het zebrapad niet meer veilig bent
Tja, als je díe keuze moet maken wel ja..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef doemaardrie het volgende:
Wat een ongelofelijke kutopmerking maak jij hier zeg, niet te gelovenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef doemaardrie het volgende:
Ja lachen man. Ziek in je kop ben je als je hierom moet lachenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef Rodie83 het volgende:
Een 23-jarige automobiliste
Dit maakt dit bericht dan weer ergens zwarte humor, of ben ik de enige die erom kan lachen?
Hoezoquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kutopmerking maak jij hier zeg, niet te geloven![]()
![]()
getuige je olijke smiliegebruik in dit topic denk ik niet dat je wat dat betreft erg serieus te nemen bent....quote:
Tuurlijk. Echter vind ik het nog tragischer als er twee peuters worden doodgereden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
getuige je olijke smiliegebruik in dit topic denk ik niet dat je wat dat betreft erg serieus te nemen bent....
het is gewoon zwaar tragisch, ongeacht de leeftijd of afkomst of wat dan ook.
Houd er rekening mee dat 2 kids van onder de 12 nog een héél leven voor de boeg hebben. Mensen ná 75 hebben in principe álles al meegemaakt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
getuige je olijke smiliegebruik in dit topic denk ik niet dat je wat dat betreft erg serieus te nemen bent....
het is gewoon zwaar tragisch, ongeacht de leeftijd of afkomst of wat dan ook.
het gaat toch om mensenlevens die abrupt eindigen door toedoen van een ander? in dit soort gevallen dat mensen sterven door toedoen van een ander vind ik gradatie brengen nutteloos, omdat het allemaal gewoon erg is en iets minder erg vinden dan een andere zaak terwijl het om doden gaat, vind ik erg cru om te zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef Kinz het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat 2 kids van onder de 12 nog een héél leven voor de boeg hebben. Mensen ná 75 hebben in principe álles al meegemaakt.
Hoedanook, érg tragisch maar ja.
ja mijn droom: samen met mijn geliefde op mijn oude dag zomaar even aangereden worden op een zebrapad. romantiek ten top! als het een beetje meezit worden we tegelijkertijd nog met een thoraxmachine behandeld...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Op die leeftijd samen sterven is niet echt tragisch te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |