hehehe.. ouwe trekdoosquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Volgens mij lagen alleen mijn kwakjes daar....hehe...de rest deed het in bed...![]()
nee vandaag nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sorry....ben je ongesteld ofzo...?![]()
Ik hou niet van mannen met (half)lang haar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me toch voor de dames niet verkeerd hoor
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708142.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef roeland303 het volgende:
Dan gaan mensen elkaar ineens de waarheid vertellen....In plaats van al dat geglibber en geglij naar elkaar...
Ja.. terwijl ie er denk ik gewoon in blijft morgen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
Egbert doet echt dramatisch...
Etienne je staat in mijn eeh..zonequote:
vlgs mij wel en ik hoor iets ".............blijkbaar kunnen zulk soort dingen niet in dit huis? "quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Gaan Sem en Micheline slapen???
Zo lijkt dat misschien....maar volgens mij is het nomineren juist een sociaal glijmiddel....heb ik echt honderden keren gedacht in het huis...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]Het nomineren is juist te gek. En is bron van een hoop ruzie.
Kijk naar de woedende Dido, daar aan die eettafel, toen er openlijk genomineerd moest worden. Geweldige TV.
tuurlijk.... al doet het me niet zoveel als hij eruit zou moeten, maar het begrijpelijk dat als je er zo uit zou moeten dat dat niet echt tof isquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
Egbert doet echt dramatisch...
ja deels wel mee eens , maar dat nomineren zorgt ook wel voor veel gesprekken, stress en ruzie...remember Dido..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Maar ja dus wel weer slijmen naar elkaar...Ik zou voostellen om hethele spel zonder nomineren te spelen...en iedereen zit elke week op de bank...met zijn allen dus...Dan gaan mensen elkaar ineens de waarheid vertellen....In plaats van al dat geglibber en geglij naar elkaar...
Volgens zijn dochter is ie een tikkeltje verliefd op haar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef ThaSandman het volgende:
Egbert trekt vandaag wel veel naar Monique toe.
Sommig commentaar is van dermate laag niveau, dat het ten koste gaat van de reputatie van deze site...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
walgelijk is het iig wel, gelukkig ben ik niet zo dik.
Jouw nominaties richting Joost heeft je waarschijnlijk de overwinning gekost... over dat je niet tolerant zou zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zo lijkt dat misschien....maar volgens mij is het nomineren juist een sociaal glijmiddel....heb ik echt honderden keren gedacht in het huis...
komt nog welquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
walgelijk is het iig wel, gelukkig ben ik niet zo dik.
Het is een dom blondjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me toch voor de dames niet verkeerd hoor
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708142.jpg]afbeelding][/URL]
ik denk dat ze hem gebruikt zolang hij van nut is en daarna wordt ie genadeloos gedumpt door blond 1&2quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef rubstar het volgende:
wat moeten die mensen thuis nou van Sabrina denken hey.. jeetje.. die zet zich ook lekker in de schijnwerpers met Etje10
En op wie doel je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sommig commentaar is van dermate laag niveau, dat het ten koste gaat van de reputatie van deze site...
Maar waarom zou je, jij bijvoorbeels glijen als je toch weet dat je elke week door Joost werd genomineerd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zo lijkt dat misschien....maar volgens mij is het nomineren juist een sociaal glijmiddel....heb ik echt honderden keren gedacht in het huis...
Hij heeft het zelf ook gezegd en dat hij haar daarom ontwijkt, maar dat is nu niet meer het geval dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens zijn dochter is ie een tikkeltje verliefd op haar.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sommig commentaar is van dermate laag niveau, dat het ten koste gaat van de reputatie van deze site...
volgens mij volkomen kul wat je nu schrijftquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
edit
Mwoah.....heb veel reden gehoord...vaak erg uiteenlopend, maar deze analyse heb ik nooit eerder gehoord...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw nominaties richting Joost heeft je waarschijnlijk de overwinning gekost... over dat je niet tolerant zou zijn.Daarvoor was je echt voorbestemd om BB5 te winnen
Om 17:00, Egbert nam 'm op en is nu de lul. De kijker beslist morgen of ie mag blijven of niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef JufJoop het volgende:
Hoihoi allemaal!
Is er nog iets gebeurd? De telefoon?
Neuhhh constant in gesprekquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef JufJoop het volgende:
Hoihoi allemaal!
Is er nog iets gebeurd? De telefoon?
wie loopt er nou te smijten met kwakies enzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |