Zou jij je geld geven aan degene die jou op de bank zette?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar je probeert dan toch zoveel mogelijk geld te krijgen denk je niet?
Dus stem je degene er uit die vriendjes met je is? want dan weetje je zeker dat je hun geld krijgt? of probeer je iedereen te vriend te houden![]()
ja, je kunt het beter een 'grote boodschap' noemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:42 schreef schatje het volgende:
Lekker ordinair om te zeggen dat je hebt gescheten.
Hij gunt het de anderen niet...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij gaat de grap niet lukken...door die kut E10
Tja...helemaal als ze weten waarom die persoon op de bank zit...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef farceman het volgende:
vorige post foutje... is altijd maar de vraag in hoeverre je iemand kan wegstemmen.
heb vaak zoiets van , als iemand genomineerd staat krijgt diegene ook vaak wat extra(positieve) aandacht op tv
Fecaliën afscheiden?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je kunt het beter een 'grote boodschap' noemen
doen ze denk ik expres , en is ook al een keer tot een confrontatie gekomen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef schatje het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er een maar toilet is.
Het is denk ik hetzelfde als dat vrouwen allemaal te gelijk ongesteld worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Zou het misschien zo zijn dat IQ test niet hoger als 70 zou mogen zijn.
Ze stonden net allemaal te wachten voor het toilet.
Je hebt in dat huis alle tijd om naar het tiolet te gaan, en als je de zusjes hoort (maar dat kan gespeeld zijn)
Ik heb mijn bedenkingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |