Fecaliën afscheiden?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je kunt het beter een 'grote boodschap' noemen
doen ze denk ik expres , en is ook al een keer tot een confrontatie gekomen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef schatje het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er een maar toilet is.
Het is denk ik hetzelfde als dat vrouwen allemaal te gelijk ongesteld worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Zou het misschien zo zijn dat IQ test niet hoger als 70 zou mogen zijn.
Ze stonden net allemaal te wachten voor het toilet.
Je hebt in dat huis alle tijd om naar het tiolet te gaan, en als je de zusjes hoort (maar dat kan gespeeld zijn)
Ik heb mijn bedenkingen![]()
Ja, met 15 mensen in dat huis zit je eigenlijk altijd wel in de strontlucht van een ander.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef schatje het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er een maar toilet is.
hoger danquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Zou het misschien zo zijn dat IQ test niet hoger als 70 zou mogen zijn.
wanneer dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
doen ze denk ik expres , en is ook al een keer tot een confrontatie gekomen...
Ja maar anders had ze morsdood geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:48 schreef Wishjuh het volgende:
gvd kut Janine... verpest ze de hele lol... wat een goor kut wijf zeg
Ik weet wel zeker dat het publiek je dan laat vallen als een baksteen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ranzig je het spel gaat spelen, super aardig doen tegen degene met het meeste geld...en die achter zijn rug om eruit sturen....maar ja kan het publiek dat waarderen..(uuhhhmm...ik wel eerlijk gezegd)...want het publiek heb je weer nodig aan het eind...
De wens is de vader van de gedachtequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja maar anders had ze morsdood geweest.
o ja en natuurlijk de kwakjes uit de vorige editie ;-)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
gezeik over tampons...huilend zusje...
Ja, anders was ze morsdood geweestquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
"Janine heeft mij gered van m'n leven"
Daarvoor is hij nog te jong, het is nog geen kerel zonder vet en met spierbundelsquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
De hele tijd over uiterlijk van de zusjes lullen en niemand die Etienne even op zijn vetranden wijst. Jammer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708140.jpg]afbeelding][/URL]
dat zijn spierenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
De hele tijd over uiterlijk van de zusjes lullen en niemand die Etienne even op zijn vetranden wijst. Jammer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708140.jpg]afbeelding][/URL]
ja ik denk dat dit best een leuke BB kan worden, niet vanwege de mensen maar vanwege dit aspect.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ranzig je het spel gaat spelen, super aardig doen tegen degene met het meeste geld...en die achter zijn rug om eruit sturen....maar ja kan het publiek dat waarderen..(uuhhhmm...ik wel eerlijk gezegd)...want het publiek heb je weer nodig aan het eind...best tof zit het in elkaar...
Volgens mij lagen alleen mijn kwakjes daar....hehe...de rest deed het in bed...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef natronic het volgende:
[..]
o ja en natuurlijk de kwakjes uit de vorige editie ;-)
wil ik dit weten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Volgens mij lagen alleen mijn kwakjes daar....hehe...de rest deed het in bed...![]()
Ja da's ook wat hoor: "Dido, ben zo terug"quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Volgens mij lagen alleen mijn kwakjes daar....hehe...de rest deed het in bed...![]()
sommige vrouwen hebben last van emoties als ze ongesteld zijn!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
gezeik over tampons...huilend zusje...
Maar ja dus wel weer slijmen naar elkaar...Ik zou voostellen om hethele spel zonder nomineren te spelen...en iedereen zit elke week op de bank...met zijn allen dus...Dan gaan mensen elkaar ineens de waarheid vertellen....In plaats van al dat geglibber en geglij naar elkaar...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik denk dat dit best een leuke BB kan worden, niet vanwege de mensen maar vanwege dit aspect.
Of je krijgt dat ze inderdaad als ze het uiteindelijk beseffen hoe het werkt, juist heel lief en aardig tegen elkaar zijn, maar zoals jij zelf wel weet,dat is niet vol te houden.
![]()
Sorry....ben je ongesteld ofzo...?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben last van emoties als ze ongesteld zijn!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |