Cisco's kunnen behoorlijk in prijs oplopen idd, het zijn dan ook niet echt consumentenproducten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:31 schreef Camplo het volgende:
Koop hem zeker maar niet nee. Net alweer moeten rebooten dat smerig vuil putading
Vandaag ff wat reviews lezen en dan komt de linksys maar.
Wat iemand hierboven zei een Draytek ofzo? Ff naar zoeken
Hoorde van iemand die into routers is dat je een originele Cisco moest nemen ofzo? Maar die waren wel mad duur. Klopt dat?
komt door mijn draadloze internetverbinding. Het zuigt op dit moment nogal - zoals je weet.quote:
Uh nee, mensen die er geen verstand van hebben en ermee gaan klieren en tot de conclusie komen dat ze er geen bal van snappen en dan het apparaat de schuld geven zuigen heel erg hard.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef EvilWasp het volgende:
Draadloos zuigt op dit tijdstip sowieso nog heel erg hard.
Waarom zou dat zuigen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef EvilWasp het volgende:
Draadloos zuigt op dit tijdstip sowieso nog heel erg hard.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Uh nee, mensen die er geen verstand van hebben en ermee gaan klieren en tot de conclusie komen dat ze er geen bal van snappen en dan het apparaat de schuld geven zuigen heel erg hard.
Hear hear.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Uh nee, mensen die er geen verstand van hebben en ermee gaan klieren en tot de conclusie komen dat ze er geen bal van snappen en dan het apparaat de schuld geven zuigen heel erg hard.
Ik ben beroepsmatig met o.a. draadloze netwerken bezig bij particulieren en bedrijven. En ik snap eerlijk gezegd niet waarom in deze thread er zo'n euforie is over Linksys. De hoeveelheid problemen met Linksys overstijgt zelfs budget merken als Sweex en D-Link. Het is vrij simpel met draaloze consumenten apparatuur: je moet gewoon mazzel hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Welke router is volgens jou geschikt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik ben beroepsmatig met o.a. draadloze netwerken bezig bij particulieren en bedrijven. En ik snap eerlijk gezegd niet waarom in deze thread er zo'n euforie is over Linksys. De hoeveelheid problemen met Linksys overstijgt zelfs budget merken als Sweex en D-Link. Het is vrij simpel met draaloze consumenten apparatuur: je moet gewoon mazzel hebben.
Te stellen dat het aan de mensen ligt is onzin, het is vaak de apparatuur die gewoon brak is. Hetzij een brakke chipset, of een brakke firmware (VxWorks in de nieuwe Linksys bijvoorbeeld).
Natuurlijk moet je wel je hersenen gebruiken bij draadloze problemen:
- haal alle draadloze telefoons, MC bakkies, magnetrons etc uit de buurt.
- richt de antennes af
- haal alle stroomdraden en computersnoeren uit de buurt van de attennes
Gewoon een greep van de eerste 10 reply's...quote:
"Disappointed in D-Link"
"DONT BUY THIS PRODUCT"
"Reboots constantly"
"Constantly reboots"
"STAY AWAY - This sucks!"
"Superb when it's working, but it doesn't..."
"Self resetting product"
Eens, maar draadloos is nog wel gevoeliger voor storingen en ik geef sterk de voorkeur aan een bedraad netwerk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Serieus? Tja met Draytek en 3Com heb ik nog geen problemen gehad (om de betaalbare merken op te noemen). Voor de rest met alle andere merken wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Welke router is volgens jou geschikt?
Damnquote:Draytek Vigor 2600VG Wireless Modem/Router (54Mbps, 4x10/100Mbps, VoIP, Analoog)
¤ 245,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |