Rockpalast?quote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef roppurt het volgende:
Nee..![]()
voor de liefhebbers die geen kaarten op tijd konden krijgen is er ook 13 december in Düsseldorf (handig voor als je in het Oosten van het land woont) een concert in de Philipshalle. Dat is niet zo heel ver rijden: niet dat je 5 uur 's ochtends weg hoeft. Ik weet verder niks van de Philipshalle, maar of het geluid goed is..dat merk je vanzelf
![]()
*dankt ruud*
Daarom moet je gewoon blind kaartjes kopen als je kan. Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 11 september 2006 09:51 schreef T1andonly het volgende:
Een vriend van mij moest ook te lang wachten met beslissen. Zodoende moet ik nu waarschijnlijk dure kaartjes regelen. Of naar het buitenlandgaan
Hmmm, das beter dan om 2u die nacht gebeld worden van kan jij kaartjes halen want we hebben niet genoeg geldquote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef CherryLips het volgende:
ik heb ze gewoon besteld voor een ander zonder het te vragen want ik kon d'r niet bereiken.
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik weet nog steeds niet met wie ik gaquote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef CherryLips het volgende:
ik heb ze gewoon besteld voor een ander zonder het te vragen want ik kon d'r niet bereiken.
ik ook. Je kan ze toch wel latijd kwijt.quote:Op maandag 11 september 2006 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon blind kaartjes kopen als je kan. Doe ik ook altijd.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef roppurt het volgende:
die zijn al heel lang uitverkochthetzelfde weekend nog
Niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 4 september 2006 07:34 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze niet populair te worden bij het grote mainstream publiek. Ik hou van de emotie die de band in hun nummers kan leggen en de wijze waarop dit verwoord wordt.
Dat zal dan melkweg 2003 zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:03 schreef CherryLips het volgende:
ehm ik had het ooit ergens op cd liggen... even graven
edit: dat was paradiso 2003.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |