Op video.google.com is daar een erg goed filmpje over van iemand die net zoiets heeftquote:Op zondag 3 september 2006 21:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat is m niet. Dat is zn oude gitaar die gebruikt ie vrijwel niet meer.
Hij gebruikte een zgn. Korg Kaoss Pad
Vierkantje is een Kaoss pad. Filmpje over de uitleg ervan hier http://video.google.com/videoplay?docid=6155495805590520265&q=Kaoss+padquote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef Bellah het volgende:
Ik kan het nergens vinden...Help me out!
Wie was er op Lowlands en vraagt zich nog meer af wat dat vreemde ding op Matt's gitaar was... Dat van-kleur-veranderende-vierkantje dat zo'n vreemd geluid maakte... Staat ie hier bij? Let me know. Ik wil het zo graag weten >.<
In z'n gitaar zit geen Kaoss Pad, het is een ingebouwd touch-pad waarmee hij onder andere een Kaoss Pad kan aansturen. Maar ook een whammy of elk ander midi-apparaat.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef Kalladar het volgende:
[..]
Vierkantje is een Kaoss pad. Filmpje over de uitleg ervan hier http://video.google.com/videoplay?docid=6155495805590520265&q=Kaoss+pad
Normaal is dit dus echt een guitar-pad, maar speciaal voor meneer Bellamy ingebouwd in zn gitaar.
Van mij hoeven ze niet populair te worden bij het grote mainstream publiek. Ik hou van de emotie die de band in hun nummers kan leggen en de wijze waarop dit verwoord wordt.quote:Op maandag 4 september 2006 02:16 schreef Madine het volgende:
Muse meerdere malen op Pinkpop gezien en ze kunnen me echt niet overtuigen. Ik verbaas me over de populariteit van die band. Muzikaal is het één bende herrie en de zang is gejank.
Dat is meneer Manson = Matt's gitarenboerquote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Op video.google.com is daar een erg goed filmpje over van iemand die net zoiets heeft![]()
Op Pinkpop is bijna alles één bende herrie, als je niet helemaal vooraan staatquote:Op maandag 4 september 2006 02:16 schreef Madine het volgende:
Muse meerdere malen op Pinkpop gezien en ze kunnen me echt niet overtuigen. Ik verbaas me over de populariteit van die band. Muzikaal is het één bende herrie en de zang is gejank.
n00bquote:Op maandag 4 september 2006 02:16 schreef Madine het volgende:
Wat n00b? Omdat ik je smaak niet deel? Ik heb ze niet afgeschreven zonder ze een kans te geven. Ik heb ze tweemaal live aan het werk gezien, meerdere albums geluisterd, maar ik vind het dus gewoon net niets, vooral de 'zang'.quote:
Nee, je bent gewoon een n00b.quote:Op maandag 4 september 2006 15:16 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat n00b? Omdat ik je smaak niet deel? Ik heb ze niet afgeschreven zonder ze een kans te geven. Ik heb ze tweemaal live aan het werk gezien, meerdere albums geluisterd, maar ik vind het dus gewoon net niets, vooral de 'zang'.
Hij is lekker hequote:Op maandag 4 september 2006 18:34 schreef MuseMuse het volgende:
eaaaaaaaaaaaasily forgooooooooooooooooooootten![]()
in de dvd releasequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef MuseMuse het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QkL8xHlWS8Y&NR
wtf "hidden track" in starlight?![]()
vage shizzlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |