quote:Op donderdag 21 december 2006 18:37 schreef SHE het volgende:
F&F 'ers zijn de allerliefste
In geen enkel subforum is het FB topic zo schattig als hier![]()
Ik vind je wel een leuke userquote:Op donderdag 21 december 2006 18:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en dat terwijl ik soms echt heel nie lief ben
![]()
Naja, irl moet ik ook regelmatig sorry zeggen, het went![]()
Ik zeg het gewoon hardop, het is allemaal knap klote gegaan in de tijd vanaf dat ik wegging als modje en daarna met die horror rondom Uhmmie en Mr.Wes. Ik ben het daar nog steeds niet mee eens, zeker met de halstarrige houding van Danny daarin.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nu iemand die ouwe discussie weer oprakelt, maak ik toch ff gebruik van de gelegenheidom daar iets over te zeggen wat ik eigenlijk al langer kwijt wil.
Misschien deed ik toen jij net mod was wel een beetje lullig en/of stom, alsnog sorry daarvoor (in het kader van beter laat dan nooit) , terwijl je toch eigenlijk wel een hele leuke en goeie en toegewijdde mod voor F&F bent gebleken
![]()
Dat was het
![]()
Ik kon nog maar één linkje vinden, die heb ik weg gehaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:52 schreef murp het volgende:
Is jouw kat nog buiten??
kan iemand alle foto's van mij die door andere mesen geqoute zijn wissen?
alvast bedankt
dank je!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kon nog maar één linkje vinden, die heb ik weg gehaald![]()
Nee, niet een algemeen topic in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:36 schreef uppie83 het volgende:
Is er al iets van een vermist/gevonden topic binnen FoK! ??
Open er maar een topic over hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:57 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb namelijk wel een dier gevonden... maar de eigenaar nog niet
Done !!!Kat gevonden!!!quote:
wat vinden jullie daarvan?quote:Het is misschien wel een idee om een centraal kattenvragen topic te openen!waar iedereen terecht kan met dit soort vragen (en die van mij
).
Hoi Viking84,quote:Op maandag 8 januari 2007 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Ideetje van mij uit een ander topic:
[..]
wat vinden jullie daarvan?.
Dat is waarquote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Viking84,
Op zich is het geen slecht idee, maar als we alles centraal gaan houden in Flora & Fauna zullen er uiteindelijk maar een aantal topics zijn, omdat bijna elk topic dan wel in een centraal topic gepost kan worden.
Maar voor kleine korte vraagjes tussendoor kun je gewoon in Katten met foto's deel 35 posten
Nee johquote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Maar, maar, maar, je moet centrale topics zoveel mogelijk beperken hoor![]()
Je wilt dat we F&F opdoekenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon één voor planten en één voor dieren.
Klaar...
V.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef Verbal het volgende:
Nee joh
Gewoon één voor planten en één voor dieren.
Klaar...
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |