Ah, mooi. Want Pjotr en Moby moeten gewoon #1 worden dit jaarquote:Op donderdag 30 november 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Even vanaf hier lezen: Feedback Flora & Fauna
Ik zou niet weten waarom een animated gif niet zou mogen (zolang er niet vals wordt gespeeld dat de regel 2 foto's bijvoorbeeld zou zijn en dat er gewoonweg een animated gif wordt geplaatst waarin tussen 5 foto's wordt gewisseld, maar dat snap je denk ik wel).quote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, mooi. Want Pjotr en Moby moeten gewoon #1 worden dit jaar
Het zou leuk zijn als we meer dan 1 foto mochten plaatsen per dier. Of misschien een animated gif?
V.
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
Nog niet. Dit jaar komt ie ook niet. We zitten immers bijna in het nieuwe jaar.
Maar begin volgend jaar (wat klinkt het lang eigenlijk) komt ie.
Nope, helaas, maar hij geldt wel gewoon voor dit jaarquote:
ja, goed uitgeluld zoquote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, helaas, maar hij geldt wel gewoon voor dit jaar.
Stel, er wordt nog een megacuteliefschattig poesje geboren, de 31e. Dan kan ie nog meedingen.
Lul ik me er zo een beetje uit![]()
?
Nee, het komt doordat er nu heel veel prijsvragen lopen over het gehele forum (kijk maar eens wat rond) waardoor de PR het gewoonweg druk heeft. Maar ze zijn ons niet vergeten!
neehoor, niet in F&Fquote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef senesta het volgende:
dus in 2007 ben je winnaar van 2006?
Hmm en als je gaat pronken zeggen ze: zooooo vorig jaar![]()
Dan zeg ik "donder eens even op, wil jequote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef senesta het volgende:
dus in 2007 ben je winnaar van 2006?
Hmm en als je gaat pronken zeggen ze: zooooo vorig jaar![]()
precies, pak ze aanquote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zeg ik "donder eens even op, wil je".
Potverdikkie. Beetje de winnaars belachelijk maken. Kom nou
.
nouja, het is wel een beetje raar omdat het begin van 2007 eik geen 2006 is, vind ik. Maar ik snap het wel, met al die andere prijsvragen.quote:Ben ik de enige die het niet raar vind dat de diertjes van 2006 ook aan het eind van 2006 (of dus in het begin van 2007, aangezien dat ook het eind van 2006 is) worden gekozen![]()
?
De oscars worden ook niet op 1 januri 2007 uitgereikt voor 2007.... niets raars aan hoor..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zeg ik "donder eens even op, wil je".
Potverdikkie. Beetje de winnaars belachelijk maken. Kom nou
.
Ben ik de enige die het niet raar vind dat de diertjes van 2006 ook aan het eind van 2006 (of dus in het begin van 2007, aangezien dat ook het eind van 2006 is) worden gekozen![]()
?
Sterker nog, die worden pas in 2008 uitgereikt. De Oscars van 2006 worden rond maart 2007 uitgereikt. (niet dat het wat mij betreft zo lang hoeft te duren, maar IJsmeis heeft dus een punt).quote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De oscars worden ook niet op 1 januri 2007 uitgereikt voor 2007....
Precies. Ik heb hier een konijn zitten met een operatiewond van bijna 15 centimeter in zijn buik na het weghalen van een tumor, en een beschadigd oog (tijdens het bijkomen uit de narcose gebeurd)... Ik wil wèl dat Moby zijn bekroning nog meemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Het moet niet té lang gaan duren natuurlijk, ook in het belang van ons vee.
Wacht maar tot ik straks de foto's plaatsquote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie praten me nog een schuldgevoel aan![]()
.
Ja, maar dan wel met andere foto'squote:
Toch niet dit kangeroetjequote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ik heb nog een kangoeroe die ik graag lang koppie-onder wil douwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |