Zijn eigen kind om zeep brengen, vermoorden, opeten, Verplanten, scheren, in laten slapen, het is toch Verschrikkelijk Verwerpelijkquote:
Een moordenaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn eigen kind om zeep brengen, vermoorden, opeten, Verplanten, scheren, in laten slapen, het is toch Verschrikkelijk Verwerpelijk
Dank je welquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef tonks het volgende:
Welkom andere moderator!
Ach welnee, IJsmutsquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wilt dat we F&F opdoeken. *pets*
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef heaven7 het volgende:
Minuten zitten broeden op een gevatte opmerkingIk kom hier niet tot mijn recht!
Verbazend snelle reaktie weer Veequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef Verbal het volgende:
Ach welnee, IJsmuts
Ik heb me daar een beetje de risée van het modforum lopen wezen door mij keer op keer hard te maken voor dit forum, zou ik er voorstander van zijn het op te heffen zeker
V.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verbazend snelle reaktie weer Vee![]()
*hap*quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Verbal het volgende:
Ik ben een druk baasje en zie weleens een topic over het hoofd, ja?
V.
Ik heb liever dat je er een los topic over maakt, we willen eigenlijk zo min mogelijk centrale topics hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:36 schreef TechXP het volgende:
Was er al een centraal topic mbt zielige dieren die een tehuis zoeken? En kan/mag dat aangemaakt worden? Of niet? Heb een hoop hondjes in de aanbieding die een tehuis zoeken. En misschien dat er in F&F wel een aantaldierenvrienden zitten.
Het gaat om dieren die de dupe zijn geworden van de mensen en nu een beter tehuis zoeken. Zoals dieren die gebruikt zijn om proeven op te doen, huisdieren die ter euthanasie aangeboden worden omdat men er op uitgekeken zijn e.d. Maar ik maak dan wel een los topic van wat dieren die nu een tehuis zoeken.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef senesta het volgende:
Ik heb liever dat je er een los topic over maakt, we willen eigenlijk zo min mogelijk centrale topics hebben.
Het is geen handel neem ik aan?
Dat mag namelijk niet![]()
?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:22 schreef senesta het volgende:
Dit topic gaat een hele rare kant op ik doe even een orientatieslotje.
Tsja maar bashen van katten en hun eigenaren is niet gewenst in F&F.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef kanaiken het volgende:
Ik sluit me aan bij Isdatzo, het is een gezond, goedlopend topic met een levendige discussie over actuele onderwerpen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Senesta, dat vind ik een uitstekende beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |