Je luistert!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hier mag ik helaas niet op ingaan van MilkyWay.
Hihi, volgens mij wist ie het alquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef Allure_ het volgende:
Nou Chrizje, ik zal het maar verklappen.. dit topic was maar een grapje van mij en Milkyway hoor haha hihi!12@#@2!!!!
![]()
@23!
!! Je kreeg het wel benauwd hè?!2
We vinden je toch onwijs spang joh!Iedereen hier is als een blok voor je gevallen, lekker knulletje ben je.
![]()
Weet ik toch gekkie, ik kan meelezen in het fotoboekquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef Allure_ het volgende:
Nou Chrizje, ik zal het maar verklappen.. dit topic was maar een grapje van mij en Milkyway hoor haha hihi!12@#@2!!!!
![]()
@23!
!! Je kreeg het wel benauwd hè?!2
quote:We vinden je toch onwijs spang joh!Iedereen hier is als een blok voor je gevallen, lekker knulletje ben je.
![]()
Je kent mij beter dan ik jou trouwens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hating me won't make you pretty.
Ga jij maar lekker terug naar je schoonmaakbaantje, pauper.
En wij allemaal maar die berichtjes verwijderen whihihi.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weet ik toch gekkie, ik kan meelezen in het fotoboek.
[..].
Een goed geheugen hebben is okay.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kent mij beter dan ik jou trouwens.
Een beetje telaat, maar okequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En wij allemaal maar die berichtjes verwijderen whihihi.
Ssssst.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
Nou mooi, opgelost. Nog een mokkel van de kermis gecharterd C2k?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Inderdaad, en zoals ik zei, het is zondagavond heh.
Ik ben nou eenmaal niet seksueel apatischquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef MilkyWay het volgende:
Maar er zat wel een heel klein beetje een kern van waarheid in dit topic..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |