Ja, lekkere toevoegingquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
't is reageert schatje, met een 't'.
Nou, ik vind Chriz anders ook behoorlijk vrouw- en meisjes-onvriendelijk. Straks praat hij ze nog een trauma -- of erger!! -- aan. Lopen ze allemaal met anorexia of gekrenkte gevoelens rond. Die jongen is een gevaar voor de jeugdige meisjesmaatschappij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef SHE het volgende:
doe normaal tegen Chriz, en bovendien houd Chriz helemaal niet van vrouwen die zich zo schaamteloos aanbieden al ware het de likkepot in de bonus op vrijdagmiddag![]()
Hoi Tonks !![]()
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:02 schreef MilkyWay het volgende:
Chriz2k, ik vind dat je het niet kunt maken!
Als je een knappe meid ziet, is het meteen![]()
![]()
Vrouwtje Loops sletje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef skippy22 het volgende:
Jaloers mannetje de ts
stil eens, nerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En geen spatie voor een leesteken.
Volgens mij ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
Volgens mij heeft ie niet door dat Milky dit meent... althans, dat idee krijg ik een beetje.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
Ik doe niet stoer, ik bén stoer.
Daar ligt een essentieel verschil.
Wat een kutmod ben jij. Je bemoedigt hem alleen maar!quote:
We hebben het hier niet over goden uit een of ander fantastisch universum he.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
Het is de natuur, God staat me bij in deze kwestie.
bemoedig wat? wie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Wat een kutmod ben jij. Je bemoedigt hem alleen maar!
Chriz is heul niet ok! Dit meisje heeft een trauma!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef SHE het volgende:
[..]
bemoedig wat? wie?
chriz is ok
skinogwat een nerd
het leven is heel simpel, voor ieder een rol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |