Dat je je zorgen gaat maken om geld in de eindfase kan ik nog begrijpen, maar direkt vanaf het begin ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef Kinga het volgende:
Het is gewoon moeilijk met dat geld, om dat vooraf te bedenken hoe je het meeste overhoudt. Daarom is het ook wel interessant hoe dat gaat verlopen en hoeveel er verloren gaat.
Semih doet goed zijn best.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef Kinga het volgende:
Het is gewoon moeilijk met dat geld, om dat vooraf te bedenken hoe je het meeste overhoudt. Daarom is het ook wel interessant hoe dat gaat verlopen en hoeveel er verloren gaat.
Je weet idd niet wat BB precies gaat doen als de finale begint.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef Kinga het volgende:
Nee,. Er was toch totaal 450.000 euro, minus dat ingezette geld voor de jokers danquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef henk.jansen het volgende:
Nog even over het prijsgeld
Dus als de nummer twee 100.00 in zijn kluis heeft en nummer een 50.000 krijgt nummer een er 50.000 bij.
Nummer een heeft dan 100.00 en nummer 2 50.000
Is het nog te volgen
Echte bedragen niet, dat ligt aan de opdrachten/biedingen die ze moeten doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef Kinga het volgende:
Kán je dat uberhaupt berekenen? Dat vraag ik me af.
Maar is het geld verdeeld na of voor de jokers?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee,. Er was toch totaal 450.000 euro, minus dat ingezette geld voor de jokers dan
Tijn --> 800 euro..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Echte bedragen niet, dat ligt aan de opdrachten/biedingen die ze moeten doen.
Wie heeft er nu het minste in zijn kluis?
Wat een idioot is die Etiënne.quote:
Volgens mij voor de jokers.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar is het geld verdeeld na og voor de jokers?
Als die gaat dan krijgt iemand van zijn keuze 400 en hijzelf 400quote:
Het is wel te volgen maar het klopt alleen niet...de nummer 2 staat met lege handen...je moet de helft aan 1 persoon in het huis geven en wat er met de andere helft gebeurd weet niemand...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef henk.jansen het volgende:
Nog even over het prijsgeld
Dus als de nummer twee 100.00 in zijn kluis heeft en nummer een 50.000 krijgt nummer een er 50.000 bij.
Nummer een heeft dan 100.00 en nummer 2 50.000
Is het nog te volgen
Die andere helft mogen ze niet houden he, die moeten ze laten liggen. Waarom en waarvoor dat dan is, is me een raadsel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als die gaat dan krijgt iemand van zijn keuze 400 en hijzelf 400![]()
![]()
Nou als hier dan een lijstje van gemaakt wordt dan kan iedereen nagaan wie wat krijgt bij een eventueel vertrek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:11 schreef Napster het volgende:
Iedereen had 30.000 euro
Tijn heeft er nog maar 800 over, marlies 5000 ofzo
Nou, niemand, die gaan toch in de pot ? Ik neem aan dat de winnaar die ook mee mag nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is wel te volgen maar het klopt alleen niet...de nummer 2 staat met lege handen...je moet de helft aan 1 persoon in het huis geven en wat er met de andere helft gebeurd weet niemand...
Die bedragen staan ook op de wikipedia site van BB6quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou als hier dan een lijstje van gemaakt wordt dan kan iedereen nagaan wie wat krijgt bij een eventueel vertrek.
Ik kan het helaas niet bijhouden door mijn werk en de gang naar de camping dadelijk![]()
![]()
Nee, volgens mij niet. De helft gaat in een pot en de helft naar iemand naar keuze.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als die gaat dan krijgt iemand van zijn keuze 400 en hijzelf 400![]()
![]()
In de pot, heb ik begrepen. Dus dat geld is voor de uiteindelijke winnaar. Dat geld in die kluisjes is alleen dat je er tijdens het spel misschien iets mee kunt gaan doen. Verder dient het nergens voor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is wel te volgen maar het klopt alleen niet...de nummer 2 staat met lege handen...je moet de helft aan 1 persoon in het huis geven en wat er met de andere helft gebeurd weet niemand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |