ik waardeer je enthousiasme, maar ik kan door die takkeherrie al een dag niet leren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef angelfist het volgende:
Ticket for Tibet...
Was gezellig...Jammer dat ik naar huis moest.
zeker, maar die kutherrie komt uit onze afvallige randgemeente Best (en dat ligt hier meer dan 10 km vandaan, Aquabest maar 3km dus wij krijgen hun herrie te verduren)quote:
2x100W is kinderspel met wat wij beneden hebben staan maar vooral die hoerige kutbuurtgenoten gister hier over de speakers gooiden aan ellende (zie OP) ; dat je het volume kunt opwekken, wil niet zeggen dat je de rust van je buren mag verstoren in het weekend en al helemaal niet op een zondagquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef slindenau het volgende:
Moet je maar richting Tongelre gaan, daar draaien wij hardstyle etc. op 2x100 watt.
Enkel door de weeks natuurlijk.
Viel toch wel mee?(mijn enthousiasme)daarom ben ik ook naar huis gegaan, morgen assessment...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik waardeer je enthousiasme, maar ik kan door die takkeherrie al een dag niet leren.
tis wel een festival, dat maakt altijd herrie...maar het zou best te hard kunnen zijn, ben geen decibelmeter(en heb er ook geen)quote:het is nu ineens even stil, ik hoop dat de bliksem ingeslagen is ; hoor net dat er veel klachten binnenkomen over de herrie, politie zou nu ook langsgaan met een auto om te laten dimmen.
dit is absurd, zelfs zelf opgezette muziek wordt overstemd, in een poging toch nog iets van rust te creëeren... en een koptelefoon opzetten helpt ook niet, want vooral die lage tonen dreunen door.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef angelfist het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?(mijn enthousiasme)daarom ben ik ook naar huis gegaan, morgen assessment...
[..]
tis wel een festival, dat maakt altijd herrie...maar het zou best te hard kunnen zijn, ben geen decibelmeter(en heb er ook geen)
Waar ergens, zit in Tongelre en hoor meestal alleen Frans Bauer en dat soort K*tzooi...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef slindenau het volgende:
Moet je maar richting Tongelre gaan, daar draaien wij hardstyle etc. op 2x100 watt.
Enkel door de weeks natuurlijk.
Vond het straks nog wel meevallen, maar misschien is het harder gegaan dan nu(konden elkaar nog verstaan...)quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dit is absurd, zelfs zelf opgezette muziek wordt overstemd, in een poging toch nog iets van rust te creëeren... en een koptelefoon opzetten helpt ook niet, want vooral die lage tonen dreunen door.
Ik kon hier ook van Reggea Sundance meegenieten hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zeker, maar die kutherrie komt uit onze afvallige randgemeente Best (en dat ligt hier meer dan 10 km vandaan, Aquabest maar 3km dus wij krijgen hun herrie te verduren)
da's vlakbij een middelzwaar industrieterrein en een dikke autoweg, zo gek is het dus niet dat je wegkomt met die herrie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef slindenau het volgende:
Boh, ik en nog wat huisgenoten zijn hier meestal te vinden
[afbeelding]
Ik hier.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef slindenau het volgende:
Boh, ik en nog wat huisgenoten zijn hier meestal te vinden
[afbeelding]
ben blij dat mijn avatar je interesseert, maar er is ook een grote versie van, ter infoquote:
Sorry van de tikfout..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben blij dat mijn avatar je interesseert, maar er is ook een grote versie van, ter info
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |