Met rode lichtjes neem ik aan.. ?quote:
Zeker ergens waar geen treinen rijdenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Met rode lichtjes neem ik aan.. ?![]()
Stelletje zeikerds; ik ken een volk dat nooit klaagde als de treinen niet op tijd reden...![]()
Ik denk dat ie doelt op een periode ongeveer 60 jaar geleden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker ergens waar geen treinen rijden.
Die is nog geen eens ingegaan kneusquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:28 schreef bolletje_25 het volgende:
Laat mij fijn overstappen op Velperpoort [afbeelding].
Nu moet ik een half uur wachten om bij Presikhaaf te komen. Laten ze die hoerentrein 2 minuten te vroeg vertrekken.
Nieuwe tiefus-dienstregeling.
![]()
Nu = straks, dat staat er toch..quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:49 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Die is nog geen eens ingegaan kneus
Je hebt nu aansluiting in Arnhem Velperpoort als je richting het HAN wil.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef MREn het volgende:
Je weet erg duidelijk te brengen wat nu precies je probleem is...
Je zegt niet eens vanaf waar. En hoe weet je nu al dat die trein te vroeg gaat vertekken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Nu = straks, dat staat er toch..
Sukkel.
Typ dan eens wat duidelijker lulletjequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Nu = straks, dat staat er toch..
Sukkel.
Je bedoelt dus vanuit de richting Duiven neem ik aan? Anders kan je rechtstreeks van Arnhem naar Presikhaaf, en vanuit Zutphen ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:55 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Je hebt nu aansluiting in Arnhem Velperpoort als je richting het HAN wil.
2 minuutjes nadat je uit bent gestapt komt de andere trein richting Presikhaaf, instappen zoef weg.
Nieuwe dienstregeling komt.
Komt die trein 4 minuten eerder, waardoor hij al weg is als jij op Velperpoort aankomt.
Je kent Aalten toch welquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Je zegt niet eens vanaf waar. En hoe weet je nu al dat die trein te vroeg gaat vertekken?
Vanaf Duiven ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:59 schreef MREn het volgende:
[..]
Je bedoelt dus vanuit de richting Duiven neem ik aan? Anders kan je rechtstreeks van Arnhem naar Presikhaaf, en vanuit Zutphen ook.
Dan is het net zo goed de fout van Syntus? Die komen te laat aan waardoor je je NS-trein niet meer haalt. Net hoe je 't bekijkt...
Bij mij vertrekt bijna 100% van de treinen op tijd (stations Glanerburg en Enschede).quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Treinen vertrekken nooit "te vroeg". Je hebt al mazzel tegenwoordig als ze op tijd vertrekken!
Aal.. WAT?quote:
Sja, ik kan er niks aan doen dat jij in een gat woont waar maar 1 keer per dag een trein stopt. Dan is het ook niet moeilijk om op tijd te rijden. Als je echter in de bewoonde wereld tijdens de spits naar je werk probeert te gaan, dan vertrekt je trein toch echt wel te laat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef MREn het volgende:
Bij mij vertrekt bijna 100% van de treinen op tijd.
Gemiddeld over Nederland is 86% op tijd.
Och, ik zou een stad met 160.000 inwoners, vier stations en 6 vertrekkende treinen per uur (buiten de spits) toch niet geheel een gat willen noemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sja, ik kan er niks aan doen dat jij in een gat wiint waar maar 1 keer per dag een trein stopt. Dan is het ook niet moeilijk om op tijd te rijden. Als je echter in de bewoonde wereld tijdens de spits naar je werk probeert te gaan, dan vertrekt je trein toch echt wel te laat.
Ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:04 schreef MREn het volgende:
Och, ik zou een stad met 160.000 inwoners, vier stations en 6 vertrekkende treinen per uur (buiten de spits) toch niet geheel een gat willen noemen.
Dan bestaat Nederland volgens jou dus uit twee steden, 8 dorpen en de rest is categorie 'gat'?quote:
En zelfs de twee steden zijn uit de kluiten gegroeide dorpen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef MREn het volgende:
Dan bestaat Nederland volgens jou dus uit twee steden, 8 dorpen en de rest is categorie 'gat'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |