Neen, dat ding is net een verpauperde grasmaaier. Ik schaam mij ook altijd diep als ik erin zit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:15 schreef robert-dirksen het volgende:
maar die Ka kan na een paar meters toch echt wel harder ?
Ja, gast heel stoer dat klepje van hem open doen. Vuile BrEeZaH-kneus.quote:
je kan ook gaan lopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Neen, dat ding is net een verpauperde grasmaaier. Ik schaam mij ook altijd diep als ik erin zit.
Mensen die een helm dragen terwijl ze maar 45km/h gaanquote:
Houd je bek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef Piovan het volgende:
verkapt-kijk-ons-een-dure-auto-hebben
Ik heb zelf een Mercedes maar die staat tijdelijk bij de maker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef MREn het volgende:
[..]
je kan ook gaan lopen
of blij zijn dat je de auto van je mammie mag lenen als je er zelf nog geen kunt betalen![]()
Je zou eens moeten weten hoe dodelijk de stoeprand (of autoband) is als jij er al met een gangetje van 20 op knal (of er onder).quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die een helm dragen terwijl ze maar 45km/h gaanalsof ik dat doe, zo gaar
ons????quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef Piovan het volgende:
verkapt-kijk-ons-een-dure-auto-hebben
Daarom moetje ook opletten als je brommer rijd, anders kan je net zogoed gaan lopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef optifree het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoe dodelijk de stoeprand (of autoband) is als jij er al met een gangetje van 20 op knal (of er onder).
dat is waar ook, als je loopt hoef je niet op te lettenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom moetje ook opletten als je brommer rijd, anders kan je net zogoed gaan lopen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom moetje ook opletten als je brommer rijd, anders kan je net zogoed gaan lopen
Neeh, Fiat Punto 2005 sportquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
!
rijdt jouw mamma ook Ka eigenlijk?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Mercedes maar die staat tijdelijk bij de maker.
Ja, over 2 jaar wel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |