Valt er tenminste eens wat boeiends te zien bij talpaquote:
Wat Lucifer_Doosje zegtquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Valt er tenminste eens wat boeiends te zien bij talpa![]()
Ik begrijp het probleem niet? Ik ken genoeg FoKkers die een moord voor zouden doen om talpa op zwart zien te gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:03 schreef RijstNatie het volgende:
WTF is dit?
krijg soms zwart beeld bij talpa
Je weet níet wat je mist. Homo's in 1 huis, kanslozen in 1 huis, grappige homevideo's uit 1992, teletekst midden in de nacht en nog veel meer..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:13 schreef okkie-man het volgende:
Talpa is er bij mij nog nooit op geweest dus ik zal het niet missen
mmm klinkt wel verleidelijk nu je het zegtquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:18 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je weet níet wat je mist. Homo's in 1 huis, kanslozen in 1 huis, grappige homevideo's uit 1992, teletekst midden in de nacht en nog veel meer..
Ik wou dat dat hier gebeurde, je kijkt waarschijnlijk naar hun beste uitzending ooit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:03 schreef RijstNatie het volgende:
WTF is dit?
krijg zwart beeld bij talpa
Hallo Laura,quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef brood_korst het volgende:
hallo
ik ben laura, 18 jaar
en ik hou van mastruberen![]()
filmpie!!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef brood_korst het volgende:
hallo
ik ben laura, 18 jaar
en ik hou van mastruberen![]()
Waarschijnlijk is de Nederlandse spelling haar grootste probleem..quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Hallo Laura,
WTF is je probleem![]()
En daarbij heeft ze waarschijnlijk ook geen ontvangst, en weet ze zich beter te vermaken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de Nederlandse spelling haar grootste probleem..
idemquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:13 schreef okkie-man het volgende:
Talpa is er bij mij nog nooit op geweest dus ik zal het niet missen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |