Denk het ook ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Egbert gaat er toch niet uit. De kijkers zullen dit toch als een beetje zielig en oneerlijk zien.... en hem in het huis willen houden.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:37 schreef Inca het volgende:
Wil jjij Big Brother zijn?Wil jij in de huid van Big Brother kruipen? Dit is je kans! Wat vind jij dat de Bewoners in de aanstaande Live-uitzending moeten doen? Vul hieronder jouw idee voor een opdracht in en kijk aanstaande maandag bij de Live-show welke opdracht de Bewoners krijgen
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Dat zei ik gisteren al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:37 schreef Scrupules het volgende:
jeroen moet ontnegeren van bb
Etienne en Rik gaan in drag naar Marokko en moeten 1000 handtekeningen verzamelen.quote:
Nee dat zeg ik niet. Gewoon niemand eruit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef rubstar het volgende:
[..]
dan zal dus Marlies of Semtex der uit moeten? ik denk het niet..
Niet om sex, want daar houdt Hummie niet van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef berney het volgende:
Jongens, we weten toch langzamerhand dat bellen geen invloed heeft? Hummie is nog altijd degene met het laatste woord..
En ik "voel" aan mijn wateren dat Semih eruit gaat. Dit omdat Hummie wéét dat Tijn dan achter Micheline gaat en dat betekend....sex. en sex in big brother = kijkcijfers om hoog.
En waar gaat het Hummie en co om,......
Mennoquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
in bb5 verboden ze toch ook al iemand anders om kort haar te nemen, omdat roel dat al had?
quote:In de Party van deze week staat te lezen dat Menno en Ingrid een behoorlijke reprimande hebben gekregen van oppertruus Hummie van der Tonnenkreek. In het contract wat de bewoners tekenen staat duidelijk vermeld dat de bewoners geen drastische veranderingen aan kapsel en/of uiterlijk mogen uitvoeren.
In 1999 overtrad Sabine van Wendel deze regel door met een hoofd vol vlechtjes, die er niet zo één twee drie uit konden worden gehaald, bij de studio's aan te komen. De redactie sloeg de handen voor de ogen en moest haar binnenlaten.
Vroige week brak er een relletje uit toen Menno en Ingrid mellig waren en wat speelden met de tondeuse. Ingrid zou alleen de bakkebaarden van Menno bijwerken maar haalde bij wijze van grap een flinke reep haar weg boven het oor van Menno. Menno stond alles gewillig toe ook toen Ingrid een nog veel grotere baan wegschoor. Toen eenmaal bleek dat dit geen gezicht was wilde Menno helemaal kaal.
Beide bewoners kregen in de dagboekkamer een flinke berisping. Ze werden er op gewezen dat bewoners niet zonder toestemming aan hun uiterlijk mogen prutsen en dat de tondeuse alleen voor Roel was bedoeld. Meer dan één kale bewoner mocht er niet in het huis.
Precies. Een actie puur bedoeld om geld te verdienen door smsjes enzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Gewoon niemand eruit.
Heeft ze zelf ook al vast jaren lang niet gehad.... Welke man zou daar toch 'op' willen....???quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:40 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Niet om sex, want daar houdt Hummie niet van.
Moet hijserieus zn haar weer normaal doen? Sjongejonge zeg.quote:
bedankt, dat was het ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |