Dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en wat als marlies of Semih em opnemen dan...dan verandert er niks... Zal vast alleen om die persoon draaien.
Vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en wat als marlies of Semih em opnemen dan...dan verandert er niks... Zal vast alleen om die persoon draaien.
Zou heel goed kunnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:38 schreef Inca het volgende:
Misschien hebben Marlies en Semih te horen gekregen in de DBK dat ze van de foon af moesten blijven. Maar dat ze daar niks over mogen zeggen.
Was ook mijn idee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:38 schreef Inca het volgende:
Misschien hebben Marlies en Semih te horen gekregen in de DBK dat ze van de foon af moesten blijven. Maar dat ze daar niks over mogen zeggen.
Voorkennis. Check BB site maar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
Is deze TT een wens of voorkennis ?
Ja geweldig hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch netjes dat ze het van te voren even melden.
* streams aan
Allebei, zie de site van BB.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
voorkennis zie http://www.bigbrother.tvquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
Staat op Talpa sitequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef frankium het volgende:
Hoezo gaat de telefoon vandaag? Of ies dat nog niet zeker?
Staat op de site van Talpa en degene die opneemt staat genomineerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
Ok merciquote:
Erg he dat heb ik ook hahahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het echt spannend man. Bereid me al voor op de hysterie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |