Hee; geen beschrijving van je eigen leven zeg!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG![]()
Studenten en hun studentenclubfeestjes![]()
![]()
![]()
![]()
Te triest van die paupers die zich samenscholen in 1 vereniging met zo'n voorzitter enzo. En dan zuipen omdat het moet en omdat ze studenten zijn. En wel geen cent te makken hebben![]()
TE triest
Het was echt geilquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Te triest van die paupers die zich samenscholen in 1 vereniging met zo'n voorzitter enzo. En dan zuipen omdat het moet en omdat ze studenten zijn. En wel geen cent te makken hebben![]()
TE triest
De helft, ja, ongeveer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zie het ja: Alleen maar kerels![]()
Inderdaad niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef Geeranne het volgende:
Die foto's hadden niet gehoeven.
En je zķet de helft van die Jan-Jop-Jorissen gewoon hopen dat je door al die bagger op je kleding nu wel naakt moet gaan he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu stinken m'n kleren naar gore zooi.
Was wel een gave avond, trouwens.
Studeer je ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pauperquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen dat je opstap bent geweest
Inderdaad. De eerste de beste die me over een tafel heen gooide en me uitlachte kon een longneck Heineken koppen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:22 schreef McGilles het volgende:
Waarom moest je dit trouwens doen? Als iemand dat bij mij deed zou ik hem zelf even goed onderkotsen![]()
Je klinkt echt alsof je vroeger nooit bij de vriendenclubjes mocht horen en nu nog steeds gefrustreerd bent daaroverquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
En je zķet de helft van die Jan-Jop-Jorissen gewoon hopen dat je door al die bagger op je kleding nu wel naakt moet gaan he?
Wat een inteeltclubjes zijn die studentenvereningen toch. Alsof je teruggaat naar de basisschool, 'nee, je mag alleen bij ons clubje als we je mogen bekogelen met stenen en we al onze sexuele frustraties op jou mogen botvieren'
Ik denk precies hetzelfde over die studentenclubjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Lidia het volgende:
[..]
Je klinkt echt alsof je vroeger nooit bij de vriendenclubjes mocht horen en nu nog steeds gefrustreerd bent daarover
Heeft ook mee te maken om beetje alles mee te spelen zodat het uiteindelijk een grote chaos wordtquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste de beste die me over een tafel heen gooide en me uitlachte kon een longneck Heineken koppen.
O jongens wat een chaosquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeft ook mee te maken om beetje alles mee te spelen zodat het uiteindelijk een grote chaos wordt
ja, dat heb je niet als bouwvakkerquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
TE triest
Afgestudeerd HBO'erquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dat heb je niet als bouwvakker
Ik mocht vroeger bij vriendenclubjes, zonder daarvoor mijn waardigheid overboord te moeten zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Lidia het volgende:
[..]
Je klinkt echt alsof je vroeger nooit bij de vriendenclubjes mocht horen en nu nog steeds gefrustreerd bent daarover
Omfg die huid.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Over dit soort types heb ik het bij die feestjes:
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef Koewam het volgende:
pimpin
HBO'ers studeren nietquote:
Poehpoeh..quote:
Gaastra lulletjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger bij vriendenclubjes, zonder daarvoor mijn waardigheid overboord te moeten zetten.
Nog steeds eigenlijk. Zó contactgestoord ben ik namelijk ook weer niet, dat ik mijn zelfrespect ondergeschikt moet stellen aan mijn acceptatiedrang.
In tegenstelling tot al die upperclass kneusjes, die zich met liefde een delerium zuipen zodat al die andere uiterst trieste Gaastra-lulletjes hun aardig vinden.
waar sta jij danquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef wunderbaum het volgende:
Alleen maar mannen ...euh jongens op die foto's. Waar was het? Op de homo club?![]()
Onze moeite met gezag studeerderik, dus ik doe maar VU fokkerquote:
Een gozer van mijn doegroep moest dat ook ondergaan.quote:Op zondag 3 september 2006 00:09 schreef Fatality het volgende:
Whehehe ik heb je wel zien gaan bij de cantus...
helaas vonden ze het dan weer nodig om ook 0de jaars zoals ik uit het publiek te halen en te verfrissen met bloemetjeswcverfrisser.
maar was een bijzonder geslaagde cantus moet ik kwijt.
dit jaar?quote:Op zondag 3 september 2006 00:19 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Een gozer van mijn doegroep moest dat ook ondergaan.
Ja Tony ja.quote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef Fatality het volgende:
[..]
dit jaar?
Tony?
Dan zat je bij Pallet!
tony dacht dat het leuk was een avondje met 'in den natte' te cantussen...
slecht idee
maar wie ben jij dan?
Vies is lekkerquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |