Hee; geen beschrijving van je eigen leven zeg!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG![]()
Studenten en hun studentenclubfeestjes![]()
![]()
![]()
![]()
Te triest van die paupers die zich samenscholen in 1 vereniging met zo'n voorzitter enzo. En dan zuipen omdat het moet en omdat ze studenten zijn. En wel geen cent te makken hebben![]()
TE triest
Het was echt geilquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG![]()
Studenten en hun studentenclubfeestjes![]()
![]()
![]()
![]()
Te triest van die paupers die zich samenscholen in 1 vereniging met zo'n voorzitter enzo. En dan zuipen omdat het moet en omdat ze studenten zijn. En wel geen cent te makken hebben![]()
TE triest
De helft, ja, ongeveer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zie het ja: Alleen maar kerels![]()
Inderdaad niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef Geeranne het volgende:
Die foto's hadden niet gehoeven.
En je zíet de helft van die Jan-Jop-Jorissen gewoon hopen dat je door al die bagger op je kleding nu wel naakt moet gaan he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu stinken m'n kleren naar gore zooi.
Was wel een gave avond, trouwens.
Studeer je ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu stinken m'n kleren naar gore zooi.
Was wel een gave avond, trouwens.
Pauperquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen dat je opstap bent geweest
Inderdaad. De eerste de beste die me over een tafel heen gooide en me uitlachte kon een longneck Heineken koppen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:22 schreef McGilles het volgende:
Waarom moest je dit trouwens doen? Als iemand dat bij mij deed zou ik hem zelf even goed onderkotsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |