npquote:
jup! en een hele snelle ook!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
Ik vind 't wel prima allemaal... m'n verbinding met het ouderlijk dorp gaat een paar duffe stations overslaan, ik kan net zo snel naar de Randstad en binnenkort hebben we ook een rechtstreekse lijn met Antwerpen.
Mja, wie wil er dan ook vrijwillig naar Oisterwijk, Boxtel of Best?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
jup! en een hele snelle ook!!!
alleen de stoptrein richting eindhoven vanuit breda gaat een crime worden.
nou ja, als die intercity niet rijdt, is de stoptrein vrij relaxed, vooral omdat mijn bus vaak net te laat is voor de intercity, maar goed... dat gaat veranderen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, wie wil er dan ook vrijwillig naar Oisterwijk, Boxtel of Best?
Dat wilde de regio Arnhem-Nijmegen graag, geloof ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:05 schreef Yankee_One het volgende:
weet niet welke debiel verzonnen heeft dat de trein van arnhem naar tilburg tussen nijmegen en arnhem op elk station moet stoppenen dat is dus een intercity.
is helemaal niet raar. de nieuwe stoptrein rijdt nu van ede-wageningen naar zutphen. je moet eens weten hoeveel HAN volk er 's ochtends op het perron in ede staat. die hoeven nu niet meer over te stappen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wilde de regio Arnhem-Nijmegen graag, geloof ik.
Wat dan wel weer niet al te snugger is, is dat de rechtstreekse verbinding met de Hogescholen in Arnhem vanuit datzelfde KAN-gebied wordt opgeheven.
Die niet meer nee, maar vanuit Nijmegen wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:18 schreef Yankee_One het volgende:
is helemaal niet raar. de nieuwe stoptrein rijdt nu van ede-wageningen naar zutphen. je moet eens weten hoeveel HAN volk er 's ochtends op het perron in ede staat. die hoeven nu niet meer over te stappen.
dat laatste komt wel als we tijd hebben om net zoveel geld te verdienen als jij zodat het van punt A naar punt B reizen niet nodeloos als groot financieel kostenplaatje telt in een niet al te rijk studentenleven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef Neuralnet het volgende:
Ach man, student. Weet je wat nog erger is? De nieuwe dienstregeling + de verplichting om zelf je kaartje te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |