Yep, Leiden is erg, en dat ligt niet alleen aan de vandalen.......quote:
Mja, dit gebeurde allemaal in Tilburg, waar mijn ouders wonen en ik ook weer eens een weekendje was.quote:
Dat is echt het Nederland van tegenwoordig...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Ja, en een camera erop zetten mag niet, want dat is schendig van de privacy en 230V op je auto zetten mag ook al niet.
Aangifte doen heeft ook al geen zin, want het hele politie corps staat langs de snelweg of is mensen op ID's aan het controleren. Met andere woorden: pech voor je.
Dood mogen ze van mij overigens wel, die vandalen.
Ach ja, Nederland, het land waar recht krom is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:25 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En vat je een dief in de kraag, word jij opgepakt en 20 jaar in de cel gezet wegens mishandeling
De aangifte ging eigenlijk wel prima, alleen jammer dat ik net hoor dat ik niks terug krijg van mijn verzekering (alleen wa). Ook Van het waarborgfonds krijg ik niks, omdat het geen schade is die veroorzaakt is door een motrovoertuig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aangifte doen heeft ook al geen zin, want het hele politie corps staat langs de snelweg of is mensen op ID's aan het controleren. Met andere woorden: pech voor je.
[..]
Mja, verzekeringsmaatschappijen hebben altijd tig smoesjes klaar liiggen om onder het uitbetalen uit te komen, maar wel maandelijks premie vangen en de overheid doet er leuk aan mee om verzekeren te verplichten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:33 schreef BOKA het volgende:
[..]
De aangifte ging eigenlijk wel prima, alleen jammer dat ik net hoor dat ik niks terug krijg van mijn verzekering (alleen wa). Ook Van het waarborgfonds krijg ik niks, omdat het geen schade is die veroorzaakt is door een motrovoertuig.![]()
Oja, en als je nou geen internet hebt? Dan kan je dus geen aangifte doen. Wat een pauperig politie stelsel hebben wij toch in dit kut land, en daar betaal je nou belasting voorquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:44 schreef TokkieB het volgende:
Het drama wat aangifte doen heet. Wat een stelletje lulletjes daar bij de Politie. Met Pasen is mijn auto opengebroken (2 ramen aan de passagierskant eruit. Voor en achter deur) radio weg plus een lading originele cd´s. tevens een tas vol met visspullen.Dus meteen de politie gebeld. "nee hoor, wij komen daar niet voor langs" Luie varkens! Dus ik naar het politie bureau om aangifte te doen. En daar was mijn antwoord "aangifte... dat kunt u via internet doen, we doen het hier niet meer" WTF!! Wat doen jullie dan wel de hele dag??? Beetje internetten en langs de snelweg burgers geld uit hun zak kloppen.
Maar goed, ben de beroerdste niet. Dus ik thuis internet aangezwengeld en naar de politie website gegaan. Alle gegevens netjes ingevuld komt er nog een vraag. "Heeft u ook vingerafdrukken gevonden???" Huh...... DENKEN JULLIE DAT IK SOMS EEN "MY FIRST CSI KIT" VAN DE BART SMIT IN ME BEZIT HEB OFZO??!!!!!!! ALS JULLIE LUIE VARKENS LANGS WAREN GEKOMEN TOEN IK BELDE HAD JE MISSCHIEN NOG WAT KUNNEN VINDEN!!!![]()
Dat vroeg ik me later ook af... kan je nagaan hoe vanzelfsprekend het is dat er internet is. Ik stond er op dat moment niet eens bij stil.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en als je nou geen internet hebt? Dan kan je dus geen aangifte doen. Wat een pauperig politie stelsel hebben wij toch in dit kut land, en daar betaal je nou belasting voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |