Dus die bui hing alleen maar boven jouw huis? Denk dat je de weergoden hebt lopen sarren gisterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:20 schreef renz0r het volgende:
Ik keek maar is buiten, straat blank en tuin blank. Dat allemaal door een niet al te grote zwarte wolk boven het huis, terwijl om die wolk heen gewoon onbewolkt was
Muahahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:20 schreef renz0r het volgende:
11.30u, ik was nog in dromenland. Begon het opeens kneiterhard te regenen. Ik woelde wat maar bleef nog redelijk in slaap, niet veel later *flits* WHAM!!! Hoppa, daar lag ik dan met zowat een hartverzakking naast mn bed, ik wilde al onder mn bed kruipen, omdat ik dacht dat er een mortiergranaat naast ons huis was ingeslagen.
Toen ik opstond zag ik het water mn kamer instromen via mn dakraam wat op een kiertje stond. Tvmeubel en vloerbedekking eromheen zeiknat.
Ik keek maar is buiten, straat blank en tuin blank. Dat allemaal door een niet al te grote zwarte wolk boven het huis, terwijl om die wolk heen gewoon onbewolkt was
Mijn klacht: mn bed uit geknald door onweer en tvmeubel zeik nat
ja maar deze kan je inzoomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:27 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een gare satellietfotodie van weathernews.nl/radar is beter
en wat isdan de login en pasw ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:32 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja maar deze kan je inzoomen
http://overheid.knmi.nl/client/lomxnet/veiligheid.html
(het begint weer hard te regenen nu trouwens)
Nee dat zijn allemaal van die blokjes...quote:
veiligquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
en wat isdan de login en pasw ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |