quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:08 schreef Ricky_ het volgende:
Boeiend, die neger-hype is over een paar jaar toch weer voorbij.
dan zijn het de moslims,maar ook in een bier reclame???????quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:08 schreef Ricky_ het volgende:
Boeiend, die neger-hype is over een paar jaar toch weer voorbij.
Jij denkt dat moslims geen bier drinken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:10 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
dan zijn het de moslims,maar ook in een bier reclame???????
ik hoop dat je geen neger bent, want dat zou betekenen dat je erg voorspelbaar bent hahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:23 schreef Syd het volgende:
TS is gewoon een triest kutventje dat die zich daar druk om maakt
Die linker is toch die meid van Idols? Wie is die andere?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef Samcali het volgende:
Het is natuurlijk ook het toppunt van politieke correctheid dat in alle talentenjachten tegenwoordig een donkere vrouw wint![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ik dacht die dommequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die linker is toch die meid van Idols? Wie is die andere?
ik constateer alleen,maar jij bent vast de excuusneger van Fok!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:23 schreef Syd het volgende:
TS is gewoon een triest kutventje dat die zich daar druk om maakt
Omdat negers cool zijn brotha'quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef rollator_GSI het volgende:
in advertenties,op TV,er zit altijd wel een neger tussen.
zie je een stel vrienden die een biertje drinken,met zn allen op de bank,zit er een neger tussen.
ik zie nooit 5 negers en 1 blanke er tussen die een biertje drinken.
zit je naar sesamstraat te kijken,zit er een negerin tussen,
zouden ze er in de surinamse sesamstraat 1 blanke tussen hebben zitten?? denk het niet.
de soaps op tv,weer een neger er tussen,soms ook een marokkaan en een turk.
Big Brother,precies hetzelfde,Bij BB1 zag ik geen negers hoor en ook geen marokkaan,en nu een negerin en een marokkaan,waar gaan we naar toe ????
vroeger had je dat niet op tv een neger,de ellende is begonnen met robinson crusoe met die vrijdag.
hoe lang duurt het voor er een serie komt met alleen maar negers,en dan een marokkaan er tussen??
Ja, want wat weten negers nou van ijs. Zo is de natuur.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:12 schreef Henny_Huisman het volgende:
Die donkere meneer van de lpf werd trouwens wel als eerste uit Sterrendansen op het ijs gekegeld.
Inderdaad..zap-de-neger is al lang geen kunst meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef rollator_GSI het volgende:
in advertenties,op TV,er zit altijd wel een neger tussen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, want wat weten negers nou van ijs. Zo is de natuur..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |