Ach ja, vorigjaar was BB ook keihard....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hopen dat het nog gaat beginnen, "harder dan ooit"![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:53 schreef nomen_nescio het volgende:
sja...
Whehehe... waarom zie ik dat nou zo voor mequote:Op zaterdag 2 september 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Zag hier vanmiddag een megaspin in de slaap kamer en nu is ie wegKlotebeest is dus nog in huis. Gadverdegadver
Durf geeneens mijn voeten op de grond te zetten, zit nu in een soort opgeklapte versie een soort van spastisch te typen
![]()
Het is een megaspin jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Whehehe... waarom zie ik dat nou zo voor me![]()
Ach gos....arme bange jij. Tis maar een spinnetje hoor, hij vreet je niet op.
Wij hebben ook nogal last van spinnen en ik probeer ze altijd diervriendelijk te behandelen in tegenstelling tot mijn vriendin. Ik pak dus altijd de stofzuiger en zuig ze op en dan kiep ik het bakje buiten leeg (we hebben zo'n stofzuiger zonder zakken).quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Zag hier vanmiddag een megaspin in de slaap kamer en nu is ie wegKlotebeest is dus nog in huis. Gadverdegadver
Durf geeneens mijn voeten op de grond te zetten, zit nu in een soort opgeklapte versie een soort van spastisch te typen
![]()
Als ik m op moet komen zoeken voor je, geef je maar een gil hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is een megaspin jaEn hij is onvindbaar
![]()
Whatever, als ie maar niet naast mijn bol zit als ik wakker wordquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wij hebben ook nogal last van spinnen en ik probeer ze altijd diervriendelijk te behandelen in tegenstelling tot mijn vriendin. Ik pak dus altijd de stofzuiger en zuig ze op en dan kiep ik het bakje buiten leeg (we hebben zo'n stofzuiger zonder zakken).
Met een beetje mazeel heb je m tegen die tijd opgevretenquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Whatever, als ie maar niet naast mijn bol zit als ik wakker word![]()
Ohh is het weer zover...quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is een megaspin jaEn hij is onvindbaar
![]()
Meen je nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Als ik m op moet komen zoeken voor je, geef je maar een gil hoor
Zal ik m netjes buiten zetten voor je.
Wacht maar af, najaar zijn die krengen weer clock-sizequote:Op zaterdag 2 september 2006 04:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh is het weer zover...
(bij mij al paar weken geleden alweer dat ik er 2 heb moeten laten killen)
Dat waren ze alquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar af, najaar zijn die krengen weer clock-size![]()
Die zitten hier ook een hoop dit jaar jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:18 schreef ThaSandman het volgende:
Spinnen zijn toch niet eng. Ze eten vliegen op en die vind ik een stuk lastiger. We hebben hier ook hele grote spinnen dit jaar die ik eerder nog nooit heb gezien. Formaat langpoot maar dan met dikke poten en een groot dik lijf (zuid-limburg).
Meen ik wel hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je nietIk heb een kakkerlakken-plaag overleefd maar spinnen......ieeeee.....dat geren en overal zitten in huis. Dat geniepige en dat geren
Huisspinnen dus heh, die kleintjes heb ik niks van
![]()
Ik ook niet. Vliegen waarschuw ik altijd vantevoren dat ze me niet moeten lopen klieren anders krijgen ze de doodstrafquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:19 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Die zitten hier ook een hoop dit jaar ja![]()
Zet ze gewoon braaf buiten, ben zo'n watje ook. Kan nog geen spin killen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |