Je bent er wel altijd als de kippen bij.quote:
oh sorryquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je bent er wel altijd als de kippen bij.Take it easy on the
!
Hehe, je zei 'met z'n allen'quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
daar word ik zo moe van. Telkens hetzelfde, keer op keer. Het lijkt wel een soort verslaving.
Zullen we met z'n allen "clean" worden? Wie het vaakst niet naar bed gaat is koning!<-- doping is toegstaan.
ik moest lachen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef Renesite het volgende:
Ik lig de hele dag al.
Ik word nooit tussendoor wakker.... daar doe ik overdag te veel voor en ben 's avonds te moequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je wordt er vanavond huilend van wakker... let maar op..
nou, let maar op..quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik word nooit tussendoor wakker.... daar doe ik overdag te veel voor en ben 's avonds te moe
omdat je anders niet oplet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik let nooit op dus waarom nu wel.....
mijne om 6:30.. maarja, ik ben al op mn werk..quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok dan let ik wel niet op....
Morgen 7-uur gaat de niet elektronische wekker weer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |