HBO, bijna goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef Arjan het volgende:
Leuk. Ik wist niet dat ze op het VMBO ook aan ontgroening deden
Je bent vast heel sociaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef Mustard_Man het volgende:
of dan van die naamspelletjesik kan je nu al vertellen dat ik na 2 jaar nog steeds 70% van de namen uit mijn klas niet weet.
Neen. ik ben slechts sociaal met mensen die me langer dan 3 seconden kunnen boeien.quote:
45 euroquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef Playdohseksueel het volgende:
Hoeveel moest je betalen voor die kermis?
Je zult toch maar willen communiceren met minder intellectuelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Neen. ik ben slechts sociaal met mensen die me langer dan 3 seconden kunnen boeien.
excentriek is het juiste woord.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef L-IS het volgende:
[..]
Je zult toch maar willen communiceren met minder intellectuelen.![]()
Je bent gewoon een autistische rampneus![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
ja, maar het is verplichtquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:33 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
En de lui in de klas leren kennen was gewoon 'gratis' geweest.
Stofwisseling is verplicht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja, maar het is verplicht![]()
gelukkig betaald papa (bijna) alle schoolgerelateerde kosten.
je krijgt er een heul studiepunt voor!1quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Stofwisseling is verplicht.
Wat zijn de sancties als je niet mee gaat dan?! Welke school is dat? De school voor lui die zelfstandig niet kunnen functioneren?
Wat heeft het met je studie te maken dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
je krijgt er een heul studiepunt voor!1
Sociale omgang dunkt mequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Wat heeft het met je studie te maken dan?
Mij lijkt het bullshit om er studiepunten voor uit te geven. Sociaal doen is geen onderdeel van je opleiding, simpel zat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |