quote:Leer jij al mijn posts uit je hoofd ofzo??
Op zondag 30 december 2001 18:07 schreef Herald het volgende:[..]
kom op, Equilan heeft ook gewoon gezegd dat ze een verticale klitpiercing heeft
Ja inderdaad, ik heb drie piercings. Ik ben begonnen met een piercing in mn tong en dat deed totaal geen pijn. In het midden van je tong zitten geen zenuwen, dus je 'voelt' de naald er wel doorheen gaan, maar dat is eik alles.
Daarna heb ik dus die verticale klitpiercing laten zetten. Deed heel even pijn, toen de naald er door heen ging en daarna niet meer.
Als laatste heb ik een navelpiercing laten zetten. Ook die deed alleen even pijn toen de naald erdoor heen ging.
Als je een piercing wilt laten zetten, ga dan aub naar een goede zaak. Ga er eerst een paar keer heen om te praten, bekijk of de sfeer je bevalt en welke adviezen ze je geven.
Een van de adviezen bijvoorbeeld moet zijn dat je niet mag zwemmen of naar de sauna. Kom je ergens waar ze zeggen "ach, kan best" meteen weggaan en nooit meer terug komen.
Ja inderdaad het kan best en het hoeft niet fout te gaan, maar dat risico loop je wel!! Mensen die zeggen dat het dus best kan zijn niet serieus met hun vak bezig.
Een kennisje van mij heeft laatst een tongpiercing laten zetten bij, naar wat zij dacht, een gerenomeerde zaak. Bij een tongpiercing krijg je dus eerst een hele lange piercing, omdat je tong wat kan opzwellen. Heb je dan meteen een klein staafje, kan die dan je tong 'uitgeduwd' worden. Wat had zij?? Inderdaad, meteen een kleiner staafje gekregen en inderdaad, een enorm gezwollen tong. Gelukkig is het goed afgelopen, maar ze heeft een week met een hele dikke tong gelopen die erg pijnlijk was. En dat is zonde, want helemaal niet nodig.
Moraal?? Aan de buitenkant van een zaak en zelfs aan de binnenkant zie je niet hoe een zaak is. Dat merk je pas als je PRAAT met de mensen die er werken.
Onthoudt, als je graag een piercing wilt, een dag meer of minder maakt niet uit. Laat je voorlichten, vraag in je omgeving naar ervaringen.
Mijn tip?? Freeway, in Purmerend. Hele goede zaak met hele goede mensen. Het is niet voor iedereen in de buurt, maar als je echt kwaliteit wilt...
quote:ff tussendoor, is zon klitpiercing niet vervelend ofzo ?
Op vrijdag 11 januari 2002 13:24 schreef equilan het volgende:[..]
Daarna heb ik dus die verticale klitpiercing laten zetten. Deed heel even pijn, toen de naald er door heen ging en daarna niet meer.
Het genezingsproces, tja dat gaat bij mij heel snel maar ik geloof dat er vier maanden tot zes maanden voor staat, of misschien zelfs een jaar. Ik heb vrij goed 'heelvlees', bij mij geneest het echt heel snel, ik was er geloof ik met een week of vier vanaf. Tenminste, dat het echt helemaal niet meer aanvoelt als een wondje en je er mee durft te spelen enzo.
Vervelend, op wat voor manier?? Het enige waar ik een heel enkel keertje 'last' van heb, is dat mn piercing een beetje 'scheef' gaat zitten en dat mn velletje er dan een beetje tussen komt. Knelt niet, maar zit gewoon ff raar. Die gevallen zijn op een hand te tellen en ik heb mn klitpiercing al ruim twee jaar
quote:Dat vindt ik bij vrouwen de mooiste piercing en zeer
Op zondag 30 december 2001 23:57 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
..ik heb een piercing onder mijn lip..dus geen kinpiercing, maar een lippiercing...
Wat ik niet mooi vindt als het hele oor wordt volgehangen, het is toch geen ijzerwinkel
straks heb ik daar allemaal geen last meer van. dan ga ik een andere opleiding doen enzo. wie weet....
quote:Klopt!!! Maar ook nadat de tongzwelling weg is en je lange staafje is verruild voor een korte versie zijn er nog risico's. Door sommige oorzaken (allergie, gepeperd eten) kan de tong opnieuw opzwellen en kan je tongpiercing beklemd raken.
Op vrijdag 11 januari 2002 13:24 schreef equilan het volgende:
...Bij een tongpiercing krijg je dus eerst een hele lange piercing, omdat je tong wat kan opzwellen. Heb je dan meteen een klein staafje, kan die dan je tong 'uitgeduwd' worden...
Heb laatst nog een tongpiercing moeten verwijderen omdat door het opzwellen van de tong een van de bolletjes in de tong was verdwenen en er zonder medische hulp niet meer uitkon...
* zelf geen piercing heeft, maar door zijn werk wel problemen met piercings ziet...
quote:Ik vind piercings cool op bepaalde plaatsen, maar op sommige plaatsen zie ik het nut er niet van in.
Op zondag 30 december 2001 14:34 schreef TranceGirl het volgende:
Wat vind jij nou van piercings?
Heb je zelf een piercing? Zoja waar dan?
Ik heb zelf een navelpiercing. Ik wilde het al heel graag, ik had het al aangekondigd bij mijn ouders enzo.
Alleen ik durfde helemaal niet, maar toen ik eenmaal op lowlands was kon het me niks schelen.
Maar jezus, wat veel onderhoud..
-edit- ooh ja, ik heb ook een neuspiercing...
quote:En het nut daarvan is?
Op zaterdag 12 januari 2002 15:15 schreef Nav0ltjuh het volgende:Ik vind piercings cool op bepaalde plaatsen, maar op sommige plaatsen zie ik het nut er niet van in.
Ik heb zelf een navelpiercing..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |