Verder heb ik nog een gat in mn neus van een neuspiercing, hebbet ding al een jaar niet gedragen maar gaatje is volgens mij nog gewoon open, dr zit iig een flinke krater .
Verder vinnik navelpiercings wel iets hebben, maar ja ik heb mn navel al in geen jaaaaaaaaaaren gezien, dus dat zo nutteloss zijn
quote:Ehm.. Hoe moet ik me dat voorstellen? Het niet zien van je navel gedeelte dus..
Op donderdag 03 januari 2002 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verder vinnik navelpiercings wel iets hebben, maar ja ik heb mn navel al in geen jaaaaaaaaaaren gezien, dus dat zo nutteloss zijn
quote:Door je lip doet eigenlijk vrij weinig pijn, het is de spanning die ervoor zorgt dat je het wat beter voelt
Op zondag 30 december 2001 23:57 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
..ik heb een piercing onder mijn lip..dus geen kinpiercing, maar een lippiercing... Het deed veel pijn, ondanks mijn hoge pijngrens... Misschien kwam het door het feir dat ik erg gespannen was ofzow..ik heb owk een neuspiercing gehad, maar das na een ongelukje gaan ontsteken
Ik heb dus een ringetje door m'n lip laten frutten... En volgens vele staat ie gewoon cool. Ik ben het met ze eens dus ik vind het best
Ik heb er 4.
Tong, tepel, navel, en nogwat daaronder. En het deed allemaal geen pijn, en het is ook niet gaan ontsteken.
En elke keer als ik er weer een bij had laten zetten, volgden er luttele bekenden. Piercings zijn dus niet cool.
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 01:23 schreef k_i_m het volgende:
en nogwat daaronder.
quote:belachelijk? Ik vind het juist enorm coole plaatsen!
Op vrijdag 04 januari 2002 01:23 schreef k_i_m het volgende:
(met het risico mezelf onstervelijk populair belachelijk te maken)Ik heb er 4.
Tong, tepel, navel, en nogwat daaronder. En het deed allemaal geen pijn, en het is ook niet gaan ontsteken.
quote:Vriendelijk dat je ook even verslag doet van mijn piercings knul
Op vrijdag 04 januari 2002 00:59 schreef GeonetiX het volgende:[..]
Door je lip doet eigenlijk vrij weinig pijn, het is de spanning die ervoor zorgt dat je het wat beter voelt
Ik heb dus een ringetje door m'n lip laten frutten... En volgens vele staat ie gewoon cool. Ik ben het met ze eens dus ik vind het best
Ik heb dus n navelpiercing (jaja, hoe origineel!) en n traguspiercing (n what?! n piercing in dat blubbetje naast je oor, tegen je hoofd aan..)
Ik heb ook n tattoo.. op mn onderrug.. op Lowlands laten zetten..
*post by Luna*
quote:Ik heb een tongpiercing! Wenkbrauwpiercing is niet mooi vind ik..Zo 1 door je onderlip zeg maar, ik geloof een labret-piercing, is ook erg stoer! Maarjah te opzichtig.
Op zondag 30 december 2001 14:34 schreef TranceGirl het volgende:
Wat vind jij nou van piercings?
Heb je zelf een piercing? Zoja waar dan?
GreetZz Arjan..
quote:You go girl!
Op donderdag 10 januari 2002 21:35 schreef SEMTEX het volgende:
Als het allemaal doorgaat, wil ik dit weekend m'n 2e tepelpiercing laten zetten
en nog ff vraagje...wie weet er een site van tatoes...die komt er namelijk binnenkort zeker...
bij mannen staat btw een wenkbrauw en tong piercing mooi!!!
mijn x heb ze allebei-->
lekkerrrrr
Eitje, gewoon goed schoonhouden (warm water + eetlepel zout in een beker tegen je buik aanleggen).
Zorg wel dat je naar een goeie piercer gaat (die certificaten heeft enzo).
Good Luck
quote:..eeej..dat dacht ik owk
Op donderdag 10 januari 2002 22:29 schreef NaughtyAngel het volgende:
Tnx, ach voordat ik het doe duurt het toch nog wel even... eerst mijn buik nog maar eens flink trainen. Moet er natuurlijk wel mee kunnen prijken als ik er eentje heb
quote:Ik ken een meiske bij wie haar wenkbrauw piercing was gaan ontsteken, daar heeft ze wel kleine lidtekentjes aan over gehouden.
Op donderdag 10 januari 2002 21:51 schreef BitchyLady het volgende:
heb er geen een....wil misschien een wenkbrauw...zo'n staafje waar je alleen de balletjes ziet, maar geeft dateen litteken? khoor er veel verschillende verhalen over maar hij komt er alleen als je er geen litteken van krijgt...
en ofcouz de tattoos: 6 in totaal and still counting
quote:Eej, die heb ik ook
Op zondag 30 december 2001 18:07 schreef Herald het volgende:
kom op, Equilan heeft ook gewoon gezegd dat ze een verticale klitpiercing heeft
Nu heb ik een tattoo tussen m'n schouderbladen en de volgende wil ik op m'n deltaspier (= bovenarm).
Tong
Tepel
Tepel
En misschien ooit nog een Clithood... maar dat vind ik wel eng-ig
Pijn: alleen achteraf
Ontstekingen: nope
Gevoeligheid: gestegen by life!!
prrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |