abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2682694

tong.. (bijna) geen pijn...

spoelen met water met zout, is het zo voorbij

right cookie
pi_2696374
Ik heb zelf een tongpiercing, genomen als "bewijs/teken" van de nieuwe weg in mn leven. Bij mij isset trouwens wel verdoofd met een injectie dus zo verboden kan het niet zijn. Want het was een vrij geronmeerde shop waar ik het heb laten zetten.

Verder heb ik nog een gat in mn neus van een neuspiercing, hebbet ding al een jaar niet gedragen maar gaatje is volgens mij nog gewoon open, dr zit iig een flinke krater .

Verder vinnik navelpiercings wel iets hebben, maar ja ik heb mn navel al in geen jaaaaaaaaaaren gezien, dus dat zo nutteloss zijn

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 3 januari 2002 @ 21:52:29 #53
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_2696419
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verder vinnik navelpiercings wel iets hebben, maar ja ik heb mn navel al in geen jaaaaaaaaaaren gezien, dus dat zo nutteloss zijn
Ehm.. Hoe moet ik me dat voorstellen? Het niet zien van je navel gedeelte dus..
pi_2696635
use your imagination....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_2698898
quote:
Op zondag 30 december 2001 23:57 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
..ik heb een piercing onder mijn lip ..dus geen kinpiercing, maar een lippiercing... Het deed veel pijn, ondanks mijn hoge pijngrens... Misschien kwam het door het feir dat ik erg gespannen was ofzow..ik heb owk een neuspiercing gehad, maar das na een ongelukje gaan ontsteken
Door je lip doet eigenlijk vrij weinig pijn, het is de spanning die ervoor zorgt dat je het wat beter voelt

Ik heb dus een ringetje door m'n lip laten frutten... En volgens vele staat ie gewoon cool. Ik ben het met ze eens dus ik vind het best

pi_2698909
ik wil er een in me wenkbrauw
Return of the massive legend.
  vrijdag 4 januari 2002 @ 01:23:13 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_2699180
(met het risico mezelf onstervelijk populair belachelijk te maken)

Ik heb er 4.
Tong, tepel, navel, en nogwat daaronder. En het deed allemaal geen pijn, en het is ook niet gaan ontsteken.

En elke keer als ik er weer een bij had laten zetten, volgden er luttele bekenden. Piercings zijn dus niet cool.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_2699189
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 01:23 schreef k_i_m het volgende:
en nogwat daaronder.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_2704803
Piercings in het gezicht vind ik niet mooi, behalve als deze in het midden onder de lip zit.
Zelf heb ik er een in mijn navel (staafje met 2 blauwe metalen bolletjes, met in het een bolletje een "diamantje" en met aan het andere bolletje een ringetje.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 05:56:54 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2712631
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 01:23 schreef k_i_m het volgende:
(met het risico mezelf onstervelijk populair belachelijk te maken)

Ik heb er 4.
Tong, tepel, navel, en nogwat daaronder. En het deed allemaal geen pijn, en het is ook niet gaan ontsteken.

belachelijk? Ik vind het juist enorm coole plaatsen!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2717853
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 00:59 schreef GeonetiX het volgende:

[..]

Door je lip doet eigenlijk vrij weinig pijn, het is de spanning die ervoor zorgt dat je het wat beter voelt

Ik heb dus een ringetje door m'n lip laten frutten... En volgens vele staat ie gewoon cool. Ik ben het met ze eens dus ik vind het best

Vriendelijk dat je ook even verslag doet van mijn piercings knul

Ik heb dus n navelpiercing (jaja, hoe origineel!) en n traguspiercing (n what?! n piercing in dat blubbetje naast je oor, tegen je hoofd aan..)

Ik heb ook n tattoo.. op mn onderrug.. op Lowlands laten zetten..

*post by Luna*

pi_2774302
quote:
Op zondag 30 december 2001 14:34 schreef TranceGirl het volgende:
Wat vind jij nou van piercings?
Heb je zelf een piercing? Zoja waar dan?
Ik heb een tongpiercing! Wenkbrauwpiercing is niet mooi vind ik..Zo 1 door je onderlip zeg maar, ik geloof een labret-piercing, is ook erg stoer! Maarjah te opzichtig.

GreetZz Arjan..

-= You don't get a second chance to make the first move =-
  donderdag 10 januari 2002 @ 21:35:08 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2775156
Als het allemaal doorgaat, wil ik dit weekend m'n 2e tepelpiercing laten zetten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2775259
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:35 schreef SEMTEX het volgende:
Als het allemaal doorgaat, wil ik dit weekend m'n 2e tepelpiercing laten zetten
You go girl!
-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_2775440
Ik vind piercings heel mooi. Ik heb zelf een tepelpiercing. Ze zeggen ooit dat een piercing de gevoeligheid kan verminderen, maar bij mij is het juist andersom geslagen ik was er al aan het denk om er nog 1 te laten zetten.
  donderdag 10 januari 2002 @ 21:51:03 #66
19706 BitchyLady
nu ook in fotoboek!!
pi_2775473
heb er geen een....wil misschien een wenkbrauw...zo'n staafje waar je alleen de balletjes ziet, maar geeft dateen litteken? khoor er veel verschillende verhalen over maar hij komt er alleen als je er geen litteken van krijgt...

en nog ff vraagje...wie weet er een site van tatoes...die komt er namelijk binnenkort zeker...

bij mannen staat btw een wenkbrauw en tong piercing mooi!!!
mijn x heb ze allebei-->

lekkerrrrr

Never trust second thoughts. Next thing you know there'll be a third and a fourth...you'll be thinking forever.
  donderdag 10 januari 2002 @ 21:53:05 #67
14265 NaughtyAngel
Stand inside your love
pi_2775511
Ik ben van plan een navelpiercing te nemen maar ik vind het wel een beetje eng toch bang dat het fout zal gaan ofzo. Weet iemand toevallig of er nog gevaren aanzitten? Een ontsteking in de buik of zo?(weet ik veel!). Enne wat zijn jullie ervaringen ermee? Veel last van gehad na het zetten van een (navel)piercing?
You only know what you have got, when it is gone away
pi_2775649
Het deed bij mij geen pijn, en ik heb er ook absoluut geen last van gehad.
Het stukje dat 'doorgepierced' moet worden wordt vastgepakt door een soort knijper (met 2 gaatjes), dan worden (door die 2 gaatjes professionele uitleg) er twee stipjes gezet op je buik (daar moet de piercing gezet worden).
Et...voila.

Eitje, gewoon goed schoonhouden (warm water + eetlepel zout in een beker tegen je buik aanleggen).

Zorg wel dat je naar een goeie piercer gaat (die certificaten heeft enzo).

Good Luck

donderdag 10 januari 2002 @ 22:29:47 #69
14265 NaughtyAngel
Stand inside your love
pi_2776136
Tnx, ach voordat ik het doe duurt het toch nog wel even... eerst mijn buik nog maar eens flink trainen. Moet er natuurlijk wel mee kunnen prijken als ik er eentje heb
You only know what you have got, when it is gone away
pi_2776184
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 22:29 schreef NaughtyAngel het volgende:
Tnx, ach voordat ik het doe duurt het toch nog wel even... eerst mijn buik nog maar eens flink trainen. Moet er natuurlijk wel mee kunnen prijken als ik er eentje heb
..eeej..dat dacht ik owk
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_2776213
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:51 schreef BitchyLady het volgende:
heb er geen een....wil misschien een wenkbrauw...zo'n staafje waar je alleen de balletjes ziet, maar geeft dateen litteken? khoor er veel verschillende verhalen over maar hij komt er alleen als je er geen litteken van krijgt...
Ik ken een meiske bij wie haar wenkbrauw piercing was gaan ontsteken, daar heeft ze wel kleine lidtekentjes aan over gehouden.
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  donderdag 10 januari 2002 @ 22:35:33 #72
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2776233
Heb er een paar;
1 in mijn tong
1 in navel (eindelijk, moet wel nog helen)
4 in mijn oren plus nog 2 maar die zijn gestreched (5mm)
en wil nog 3 hebben (tepels plus nog 1 door mijn tong)

en ofcouz de tattoos: 6 in totaal and still counting

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2776313
quote:
Op zondag 30 december 2001 18:07 schreef Herald het volgende:
kom op, Equilan heeft ook gewoon gezegd dat ze een verticale klitpiercing heeft
Eej, die heb ik ook
pi_2776391
Had een staafje met een duivelskopje erop in m'n wenkbrauw, deze lichte op onder blacklight. Was echt onwijs cool, was er speciaal voor naar Gouda geweest. Toen raakte ik hem kwijt (hij ging los en ik had het niet door) en omdat ik toen muhaj-tai deed wilde ik geen nieuwe.

Nu heb ik een tattoo tussen m'n schouderbladen en de volgende wil ik op m'n deltaspier (= bovenarm).

Fuck you Jane Austen!
pi_2780768
3 stuks

Tong
Tepel
Tepel

En misschien ooit nog een Clithood... maar dat vind ik wel eng-ig

Pijn: alleen achteraf
Ontstekingen: nope
Gevoeligheid: gestegen by life!!

prrr

If you're not confused, you're not paying attention