abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41331180
trainingpakkie via internet besteld...nou ja laten bestellen. Duurt het echt zo lang voordat je het in huis heb?
pi_41336291
quote:
H&M opent nieuwe vestiging in Ede
EDE - De modeketen Hennes & Mauritz betrekt één van de twee nieuwe, grote winkelpanden in het centrum van Ede. Voor het andere pand zijn concurrent New Yorker en Blokker de voornaamste kandidaten.

Dat meldt dagblad De Gelderlander. De nieuwe winkels liggen bij het appartementencomplex aan de Europabaan. De komst van H&M is door bedrijfsmakelaar Ton van de Weerd bevestigd. De nieuwe winkel is 1200 vierkante meter groot, vierhonderd meter groter dan de oude vestiging van de keten in Ede.
De nieuwbouw maakt deel uit van een grootschalige verbouwingsoperatie in het centrum van Ede. Daarmee moet de uitstroom van consumenten naar omliggende steden worden tegengegaan.
bron
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:14:20 #53
73209 dnzl
Minimalist.
pi_41336496
Ben benieuwd of het voor dames én heren is in Ede.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:06:47 #54
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41349398
Ik heb m toch maar gekocht, zo slecht stond t niet. Jasje op spijkerbroek staat bv ook tof
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41349516
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Het wordt hier toch stiekem steeds leuker in Ede
Tap tap tap
pi_41356058
Nederland:
quote:
Gekte rond Madonna bij H&M blijft uit
EINDHOVEN - De eerste verkoopdag van een door Madonna ontworpen trainingspak heeft bij de H&M-vestigingen in het land niet tot een hysterische stormloop geleid. De klanten die woensdagochtend vroeg voor een van de tachtig vestigingen stonden te wachten, waren echter wel speciaal voor de kleding van de Amerikaanse popster gekomen.

Volgens een woordvoerster van H&M verschilt de drukte per winkel. 'In Eindhoven stonden de pashokjes vol.' Het handjevol klanten dat woensdagochtend in de Rotterdamse 'koopgoot' stond te wachten, rende om precies half tien meteen door naar de rekken met witte, zwarte en paarse broeken en jasjes.
Twee meisjes uit Rotterdam zijn speciaal voor schooltijd naar de winkel gekomen. Ze passen alle kleuren, maar de voorkeur gaat uit naar zwart. 'Wit kan alleen bij donker haar', vinden ze. Ook het personeel staat met trainingspakken bij de kassa.

Lagerfeld
Het is niet de eerste keer dat het Zweedse concern een beroemde ontwerper in huis haalt. Eerder al verkocht H&M collecties van Karl Lagerfeld, Stella McCartney en sieradenontwerpster Solange Azagury-Partridge. Nu is de aandacht echter meer verspreid, legt de zegsvrouw uit. 'Die lijnen werden in twaalf winkels verkocht, nu zijn het er tachtig. Daarnaast kunnen klanten nu ook via internet bestellen.'
De koopsters zijn in ieder geval enthousiast. 'Het trainingspak valt heel mooi en kleedt mooi af.' Er is dan ook veel aandacht aan het design besteed, weet de zegsvrouw. 'Bijvoorbeeld aan de plooitjes op de voorkant van het jasje en aan de lengte van de broek.'Later dit jaar presenteert H&M een kledinglijn van het Nederlandse ontwerpersduo Viktor en Rolf.
bron

België:
quote:
Geen stormloop voor tracksuit Madonna bij H&M
De verkoop van het door Madonna ontworpen track suit bij de Zweedse kledingketen Hennes & Mauritz verloopt goed, maar er is geen sprake van een stormloop, H&M-woordvoerster Marianne Neirinx. "Het trainingspak is zeker nog niet uitverkocht. Er is nog een grote stock en eind deze week komt er een nieuwe lading in de winkels", klinkt het. Het gaat om een tracksuit dat door Madonna zelf is ontworpen in overleg met de ontwerpers van H&M. Madonna draagt het pak backstage tijdens haar Confessions-wereldtournee.

Topontwerpers
Het loopt dus niet bepaald storm voor het trainingspak van Madonna. Dat was wel het geval bij de designercollecties die H&M de voorbije jaren aanbood. Voor een item van topontwerpers als Stella McCartney of Karl Lagerfeld stonden de klanten voor openingstijd aan te schuiven voor de H&M-vestigingen. "De designercollecties zijn echter een heel ander gegeven dan dit Madonna-pak", zegt Neirinx. "Het gaat hier slechts om één trainingspak. In de designercollecties zitten er verschillende kledingstukken en accessoires."

De woordvoerster benadrukt dat de Zweedse winkelketen dit najaar een nieuwe designercollectie uitbrengt van de hand van het Nederlandse ontwerpersduo Viktor&Rolf.
bron

Ik heb de tracksuit in het paars en ben er zeer tevreden mee. Hij zit als gegoten.

Ik ga misschien ook nog de witte en zwarte versie halen.
pi_41356211
Nee, ik vind het ook niet een kledingstuk wat tot de verbeelding spreekt ofzo.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:13:53 #58
70004 niksan
net een beetje meer
pi_41357426
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iedereen er zo weg van is
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_41357561
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef niksan het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iedereen er zo weg van is
ik ben er niet weg van...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:25:55 #60
70004 niksan
net een beetje meer
pi_41362062
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef superhero87 het volgende:

[..]

ik ben er niet weg van...
Ja, oke de gekte valt mee
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_41366782
De hysterie valt inderdaad wel mee. Toch is het echt wel een mooi pak, vooral in het zwart.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41369274
ik vind alleen het jasje erg leuk
pi_41372076
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:24 schreef Sylvana het volgende:
ik vind alleen het jasje erg leuk
ja, maar hij zal mij wel weer niet passen, want stel je voor dat je amper taille hebt bij de H&M
Tap tap tap
pi_41377379
Wéér wat besteld. Jeetje Nu leg ik mezelf een H&M Online Shop verbod op voor minstens 2 maanden!
pi_41387773
Het is eindelijk september en mijn bestelling moet begin september komen......kan nu niet meer lang duren dus.
pi_41389553
Ik heb een nieuwe jas gekocht (gewoon in de winkel) En ik ben er zo blij mee

I had a signature once. It was awful.
pi_41393629
Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 25,-

Dit vind ik echt gruwelijk irritant trouwens. Gister dus al wat besteld, zie ik nu dat dat sweatshirt van de Madonna lijn (nr. 2) er weer is. Moet ik dus weer wat erbij nemen om aan die ¤25 te komen
pi_41395549
Mocht je nou net onder de 25,- zitten, dan is het misschien een idee om er een gezichtsmasker bij te kopen. Deze zijn maar 1,50 en ze zijn erg fijn. Vooral de zelfwarmende maskertjes zijn lekker.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41409952
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef Jurk het volgende:
Mocht je nou net onder de 25,- zitten, dan is het misschien een idee om er een gezichtsmasker bij te kopen. Deze zijn maar 1,50 en ze zijn erg fijn. Vooral de zelfwarmende maskertjes zijn lekker.
Hihi, ik had net nog een korting erbij gegooid, scheelt wel even 5 euro Goddank was ik er snel bij, want die trui is nu alweer uitverkocht.
pi_41471901
Nu gratis (éénpersoons) dekbedovertrekset bij een bestelling
pi_41472549
De technici van de site kunnen óf niet klokkijken óf ze zijn in slaap gevallen, ze zouden namelijk rond 2:20 weer bereikbaar zijn maar na een uur nog steeds niet dus. Grmbl.

Edit: hun klok staat blijkbaar op wintertijd ofzo...
pi_41475064
Ik heb me er aan gewaagd en een bestelling geplaatst. Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren
Saartje
pi_41475296
Ik heb de tracksuit van Madonna ook in het zwart en wit gekocht.
pi_41475874
Je krijgt nu een dekbedovertrekset cadeau bij een bestelling ter waarde van minstens ¤25, zag ik in de newsletter.

quote:
Tijdens de lancering van de Shop Online hebben we heel veel bezoekers op onze site gehad. Dit heeft misschien problemen voor jou veroorzaakt. Daarom ontvang je een gratis dekbedovertrekset bedrukt met een witte print als je nu iets online bestelt bij ons (minimum bestelwaarde ¤25). Je mag ook nog een extra overtrekset bestellen voor de helft van de prijs (¤9.90). Meerdere sets zijn voor de originele prijs (¤19.90). Deze aanbieding geldt tot 07-09-2006.
Ik vind hem stiekem wel heel erg leuk

Heeft iemand deze jurk trouwens al in de winkels gesignaleerd?

[ Bericht 9% gewijzigd door bladibladibla op 04-09-2006 10:43:44 ]
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_41476839
Ik zie net dat mijn bestelling is verzonden
Eindelijk, kan het dus wel vandaag of morgen verwachten hoop ik.....!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')