De vraag waarmee ik dit topic omhoog kriktequote:

Tsja.. t kan zijn dat die een kind heb geadopteerd of spermdonor isquote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Denk je nou echt dat hij ooit een vrouw heeft aangeraakt? zijn moeder niet mee getelt

Zoals Fok!'en zekerquote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen vrouw, geen tijd voor. Er zijn belangrijker dingen in het leven.

Met je tenen neem ik aanquote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Doe ik alleen 's avonds. Overdag maak ik wasknijpers.

Ik noem geen namen, maar er zijn Foksters die wel beter weten.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Denk je nou echt dat hij ooit een vrouw heeft aangeraakt? zijn moeder niet mee getelt

Overdag Fok ik niet zitten er te veel pubersquote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Met je tenen neem ik aanJe hebt je vingers nodig om te posten
![]()

Noem er is een paar voor de grap... zit Yvonne ook bij dat lijstjequote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar er zijn Foksters die wel beter weten.

Ik zeg niks. Het is geen geheim.Maar ik laat je in het ongewisse.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef Fetai het volgende:
[..]
Noem er is een paar... zit Yvonne ook bij dat lijstje![]()
?

Is dat een jaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Het is geen geheim.Maar ik laat je in het ongewisse.

God's naam wordt in dit topic niet geschondenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef sararaats het volgende:
van de heilige geest zeker
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |