Oasis is inderdaad ook zwaar overgewaardeerd, dus dat is geen gekke vergelijking.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:33 schreef Boeman het volgende:
Lichtelijk overrated deze band. In de OOR stond al: "de nieuwe Oasis?"
Had ik dat maar eerder gewetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Sethje het volgende:
Ik heb 2 kaartjes over, iemand intresse? ( voor Doornroosje)
Oh, Lieke_K wil welquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Sethje het volgende:
[TK] 2 kaartjes, The Fratellis, 27 januari, Doornroosje, Nijmegenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Sethje het volgende:
Oja, reageren op smsjes is uit de tijdquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef Lieke_K het volgende:
Damn, ben ik zeker weer te laat.Waarom biedt iemand dan ook zijn kaartjes aan als ik bij Arie en Silvester zit?
![]()
Mja, heb eerst Anne gesmst en wacht nu op haar anrwoord. En dat is idd uit de tijd ja, nooit in geweest trouwens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:53 schreef lienelien het volgende:
Oja, reageren op smsjes is uit de tijd
Hoezo kan niet eens? Anne niet, of wat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mja, heb eerst Anne gesmst en wacht nu op haar anrwoord. En dat is idd uit de tijd ja, nooit in geweest trouwens.![]()
Edit: Laat maar die kaartjes, kan niet eens.![]()
Heb nu een bod van 55 euro, als je er over heengaat regelen we het wel in 013... anders gaan ze naar dat andere vrouwkequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[TK] 2 kaartjes, The Fratellis, 27 januari, Doornroosje, Nijmegen
Desnoods spreken we vrijdag in 013 iets af.
Ze moet nu al werken, net als andere studiegenootje dat anders mee zou zijn gegaan... Ik zou me ziek melden, maar oké, misschien ook weer een beetje lullig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:58 schreef lienelien het volgende:
Hoezo kan niet eens? Anne niet, of wat?
Schatz, dan zul je ze op marktplaats moeten zetten, dat mag hier namelijk niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb nu een bod van 55 euro, als je er over heengaat regelen we het wel in 013... anders gaan ze naar dat andere vrouwke
groeten
Haha, grappig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb nu een bod van 55 euro, als je er over heengaat regelen we het wel in 013... anders gaan ze naar dat andere vrouwke
groeten
Ahh, ok, zonde.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ze moet nu al werken, net als andere studiegenootje dat anders mee zou zijn gegaan... Ik zou me ziek melden, maar oké, misschien ook weer een beetje lullig.![]()
We gaan hier geen winst lopen maken op concertkaartjes he? Dat doe je maar in de minder sociale hoek van het internet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
groeten
ik vraag toch niks...ik zeg gewoon hoe het ervoor staat tegen die Treinhomoquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, grappig.
Zoals je hier boven kan lezen heb ik/lieke er toch geen behoefte aan.
Maar als je ze voor meer dan de kostprijs (¤15?) wil aanbieden kan je dus wel je topic in V&A sluiten
Ik heb geen winstoogmerk, ik wil gewoon van die kaartjes af, kan ik t helpen dat iemand dat bedrag biedt...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
We gaan hier geen winst lopen maken op concertkaartjes he? Dat doe je maar in de minder sociale hoek van het internet.
Twee woorden:quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef Sethje het volgende:
Ik heb geen winstoogmerk, ik wil gewoon van die kaartjes af, kan ik t helpen dat iemand dat bedrag biedt...
Stel je niet aan, ik mail naar iemand dat ik kaartjes heb en ik krijg zo'n bedrag teruggestuurd. Moet ik dan zeggen dat ik er dat geld niet voor wil krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Twee woorden:
Markt.
Plaats.
Mensen die kaartjes voor zulke hoge bedragen verkopen:![]()
Ik stel me heel graag aan, kan ik ook goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:06 schreef Sethje het volgende:
Stel je niet aan, ik mail naar iemand dat ik kaartjes heb en ik krijg zo'n bedrag teruggestuurd. Moet ik dan zeggen dat ik er dat geld niet voor wil krijgenstel je niet zo aan
Doornroosje is 27 jan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef Xentic het volgende:
Ik krijg net dit mailtje van That's Live: FRATELLIS GAAN NIET DOOR IVM ZIEKTE VAN EEN VAN DE BANDLEDEN, DUS GEEN OPNAME BIJ THATS LIVE ZATERDAG 27 JANUARI!
Ik weet niet wat dat betekend voor de gewone shows... maar de radio-opname gaat dus niet door... jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |