Bedoel jij 013quote:Op maandag 8 januari 2007 19:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Wel jammer dat 'ie in de grootste blokkendoos vn het zuiden staat. 0,0 uitstraling..
Wat is dat toch met brabant? De Effenaar is ook al zo'n deprimerend geheel.
Grijp je kans, zou ik zeggen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Dupje het volgende:
100???????????
Woww ik zou er bijna over na gaan denken m ook te verkopen
Zelfs de Melkweg heeft meer uitstraling ed.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedoel jij 013
Want dat vind ik toch een van de beste zalen van het land hoor
Dan is het goed dat smaken verschillen, heb al verschillende legendarische concerten meegemaakt in 013quote:Op zondag 14 januari 2007 18:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zelfs de Melkweg heeft meer uitstraling ed.![]()
sfeer doet ook wat. Ik denk dat Damien Rice toch wel beter tot z'n recht komt in Paradisoquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het goed dat smaken verschillen, heb al verschillende legendarische concerten meegemaakt in 013![]()
We zijn ermee bezigquote:Op zondag 14 januari 2007 18:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Grijp je kans, zou ik zeggen!
http://www.marktplaats.nl(...)%252B064BQ%253D%253D
Hmm, de advertentie van die knakker die 75 euro voor een kaartje overhad is ondertussen verwijderd. Heb je nog contact met hem kunnen leggen?quote:
Serieus?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:43 schreef DonStefano het volgende:
Ik weet niet hoe 't kan; maar op de site van Doornroosje zijn weer kaartjes te koop voor de Fratellis....
Lekker lullig als je net 100 euro aan zo'n kaartje hebt uitgegeven!![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef DonStefano het volgende:
Nja, nu wel weer ja; ik zie het. M'n broertje heeft net echter gewoon 'n kaartje kunnen kopen via de site; raar
Hmm, ik de 2 keer dat ik er ben geweest wel..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb nog nooit m'n collegekaart hoeven laten zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |