En irritante fratboys hebben het nummer ook ondekt voor hun ongure skihutpraktijken. Beetje jammer altijd als zoiets gebeurt, maar ach - het album wordt er niet minder op.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..![]()
Dat was het bij Celtic (Schotland, waar ze vandaan komen dus) ook al. Opzich jammer dat het hier nu zo'n hype wordt. Maar Seven nation army tijdens het Wk vond ik ergens ook wel leukquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..![]()
quote:
Ah wil je je kaartje niet afstaan? Voor een goed doel?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef Skanqua het volgende:
Tussen neus en lippen door, heb 't album al een poosje binnen en ik ga ze ook zien in Doornroosje...
Oehh... ff denken...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah wil je je kaartje niet afstaan? Voor een goed doel?![]()
![]()
Naar... naar.... naar.... The Rifles?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Skanqua het volgende:
Oehh... ff denken...
Najah... Ik ga ook al naar The Rifles, The Killers en Damien Rice...
Maar toch...nee!
Piemel, ga je ook al naar Damien Rice?!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Oehh... ff denken...
Najah... Ik ga ook al naar The Rifles, The Killers en Damien Rice...
Maar toch...nee!
Jaloersquote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Piemel, ga je ook al naar Damien Rice?!![]()
Schuld van 3FM. Gelukkig was ik de hype voor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef dikkekaas het volgende:
Blegh ik vind het echt jammer dat het uitverkocht is. Kende ze eerst nog niet, was een beetje de agenda van Doornroosje aan het checken, wat van gedownload, bleek ik heel tof te vinden, mja nu is het uitverkocht helaasch
En TMF, en MTVquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Schuld van 3FM. Gelukkig was ik de hype voor.
Tis idd errug fijn dat Chelsea Dagger nu minstens 5x per dag voorbij komt, zodat het er nog even goed ingewreven wordt dat ik dus GEEN KAARTJE heb voor Doornroosje...quote:
Hoezo gemeen eigenlijk; we kunnen nog steeds gaan..maar ja, JIJ moet zo nodig naar BERT VISSER..Meisje, meisje, meisje!!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Naar... naar.... naar.... The Rifles?![]()
Gemeen hoor.![]()
Hij heet Bert Visscher, HOOR.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Hoezo gemeen eigenlijk; we kunnen nog steeds gaan..maar ja, JIJ moet zo nodig naar BERT VISSER..Meisje, meisje, meisje!!![]()
Heb een kerstkaartje gekregen... daar was ik nogal gelukkig mee!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Piemel, ga je ook al naar Damien Rice?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |