Opvallend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:43 schreef Siegfried het volgende:
Precies
Krijg net een mailtje dat die malloot vooraan er stond op uitdrukkelijk verzoek van The Fratellis..
Jij ziet jezelf niet voor vol aan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Viel idd wel mee. Was gewoon gezellig springen, als een halve zool.
Stationair springenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis met blij springen! En op zich viel het reuze mee vooraan hoor; een echte pit is het sowieso nooit geworden. Het meeste gespring was redelijk stationair, op een klein groepje na tegen het einde van het concert.
En helemaal vooraan viel het best mee, geloof ik.
Nee, ik zit nooit volquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf niet voor vol aan?
Ik zit er aan te denken om voor het eerst naar Pinkpop te gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:15 schreef Siegfried het volgende:
Je lekker album hè?
Ik heb zin in Pinkpop!
Oeh vertelquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Siegfried het volgende:
Pinkpop programma belooft erg goed te worden
Goed zo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:00 schreef MaJo het volgende:
Het heeft even geduurd maar the Fratellis gekte is los bij MaJoLuister het album nu de hele tijd, echt helemaal top
Hoop ze echt op een festival te zien dit jaar
Ik hopelijk op Lowlandsquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:05 schreef Goover het volgende:
Heb ik hier geen eens een TVP?![]()
Nu wel![]()
Ik ga ze hopelijk zien op Pinkpop!
quote:Na de uitverkochte tournee in januari, komen The Fratellis op 11 april naar de 013 in Tilburg.
The Fratellis zijn bekend van de top 5-hit 'Chelsea Dagger', juist, die meebruller en veel aangevraagde plaat in het Glazen Huis van 3FM.
Tickets voor The Fratellis kosten ¤20,00 excl. servicekosten.
De voorverkoop start dinsdag 27 februari om 10.00u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |