quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Orealo het volgende:
Zo offtopic vind ik dat laatste stuk niet echt..
Maar goed, jij neemt het heel serieus enzo, zij ook wel denk je.
Maar hoe serieus is een meisje van 14 over een relatie?
Lang niet zo serieus als een jongen van jouw leeftijd.
Ik zou er na die 5 maanden nog eens naar kijken, het is een goeie 'test' hoe serieus het tussen jullie is..
Waarom sluit je hem niet gewoon? wat voor goeds moet dit topic in onz teweeg brengen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als ik tijd heb (ergens rond 2025, schat ik), zal ik lachen over deze stomme l;emming, maar voor nu ben ik zo brutaal hem een gastschop naar ONZ te geven.
Heel veelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom sluit je hem niet gewoon? wat voor goeds moet dit topic in onz teweeg brengen?
Of een 'bakvis'?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:33 schreef TwyLight het volgende:
een vrouw van 14? een meisje bedoel je?
Tussen jou en mij dan? Jezus wat een geile donder ben jij..........quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef EmmYKuHh het volgende:
Dat wordt niks...
Daar stond ie eerstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef Sjakie01 het volgende:
Je meent dit topic ook nog gewoon serieus he.![]()
Maar je durft hem niet in R&P te zetten omdat je anders voor de rest van je Fok!-carriere voor pedofiel wordt uitgemaakt.![]()
nee ook nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Tussen jou en mij dan? Jezus wat een geile donder ben jij..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |